Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@20:56:58 GMT

وقوع انفجار در پایتخت ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۶۸۷

وقوع انفجار در پایتخت ونزوئلا

انفجار و آتش سوزی بزرگی امروز شنبه در کاراکاس پایتخت ونزوئلا روی داده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، آتش سوزی ناشی از این حادثه در بزرگراه «فرانسیسکو فاجاردو» (Francisco Fajardo) واقع در در «بلو مونته» که یک منطقه مالی و تجاری در پایتخت این کشور به شمار می‌رود، رخ داده است.

برخی گزارش‌های اولیه در این خصوص علت این حادثه را واژگونی و سپس انفجار یک تانکر حامل سوخت عنوان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انفجار ونزوئلا آتش سوزی حادثه پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش از آتش‌سوزی گسترده ساختمان دارالقرآن شهر خبر داد و گفت: در جریان اطفای حریق این مجتمع قرآنی چهار آتش‌نشان مصدوم شدند.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: آتش سوزی مجتمع دارالقرآن متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش، ساعت ۹:۳۳ صبح امروز_سه شنبه بیست و هشتم_ فروردین به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۰ آتش نشانان با شش دستگاه خودرو آتش نشانی محل حادثه در میدان امام (علی) اعزام شدند و با توجه گستردگی حریق، سه دستگاه خودرو آب‌رسان نیز از شهرهای اسالم و لیسار و روستای جوکندان به کمک آتش نشانان تالش آمدند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش خاطرنشان کرد: آتش نشانان در محل حادثه با آتش سوزی وسیع طبقه سوم ساختمان دارالقرآن مواجه شدند و به سرعت نسبت مهار و جلوگیری از گسترش حریق اقدام کردند.

خورشیدی با بیان اینکه با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان حریق در ساعت ۱۱:۱۵ به طور کامل مهار شد، تصریح کرد: به دلیل وجود پشم شیشه و چوب نراد در سقف و شدت آتش سوزی، سقف ساختمان به طور کامل در آتش سوخت و دچار دودگرفتگی و خسارت شد.

وی گفت: در این حادثه چهار نفر از آتش نشانان در جریان اطفای حریق دچار سوختگی سطحی و مصدومیت شدند، که بعد از اعزام به بیمارستان دو نفر به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شدند و دو آتش نشان نیز هم اکنون تحت درمان هستند.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش افزود: علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 745178

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • وقوع انفجار قوی در ایلات
  • تایید وقوع انفجار در صحرای نقب اسرائیل