Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع محلی در ونزوئلا اعلام کردند ساعت ۵ بامداد به وقت محلی یک تانکر حامل سوخت به دلیل انحراف از مسیر خود در بزرگراهی در کاراکاس، پایتخت این کشور دچار حادثه شده و منفجر شد.

این حادثه در بزرگراه فرانسیسکو فاجاردو در کاراکاس اتفاق افتاده است. تصاویر منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی، دیواره‌های چند متری آتش را نشان می‌دهد که از خودروی تصادف کرده مشتعل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست که آیا این انفجار تلفاتی به همراه داشته یا خیر. آتش‌نشانان بلافاصله برای خاموش کردن آتش‌سوزی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مردمی که در ساختمان‌های نزدیک وقوع حادثه زندگی می‌کردند مجبور شدند تا خانه‌های خود را ترک کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل انفجار خودرو تحولات ونزوئلا تانکر سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله دهقان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

رئیس پلیس اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: مأموران در این رابطه ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

کد خبر 6084323

دیگر خبرها

  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • ساماندهی مرز رسمی پرویزخان نیازمند همراهی همه جانبه دستگاه‌های متولی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان