Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:14:29 GMT

رونمایی از کتاب و تمبر با موضوع دفاع مقدس در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۹۸۳

رونمایی از کتاب و تمبر با موضوع دفاع مقدس در خرمشهر

ایسنا/خوزستان به مناسبت آزادسازی خرمشهر و با حضور استاندار خوزستان از کتاب ترجمه انگلیسی حوزه دفاع مقدس و اولین تمبر یادبود «دفاع همچنان باقی است» رونمایی شد.

امروز سوم خرداد ۹۹ در محل باغ موزه دفاع مقدس خرمشهر از کتاب ترجمه انگلیسی حوزه دفاع مقدس و اولین تمبر یادبود «دفاع همچنان باقی است» رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، کتاب ترجمه انگلیسی حوزه دفاع مقدس در خوزستان با عنوان «رازهای کهنه خاطرات» خانم شولی از رزمندگان خرمشهر و نویسنده آن خانم درودی است.

همچنین امروز از اولین تمبر یادبود «دفاع همچنان باقی است» که تلفیقی از تصاویر آزادسازی خرمشهر و ایثار جامعه پزشکی در بحران کرونا است، رونمایی شد.

این مراسم با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل‌پور، امام ‌جمعه‌ خرمشهر و سردار یوسفی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر رونمايي دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد نم هوا در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۲ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۷۸ درصد و دید افقی ۶ هزار متر است.

رطوبت هوا دیروز ۴۹ درصد است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۱ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان!
  • رشد نم هوا در اروند
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان !
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان