Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود قوانین و پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت کشور آلمان درنظر گرفته، به نظر می‌رسد تیم‌های بوندس لیگا چندان به آن اهمیت نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال بوندس لیگا امروز با 4 دیدار دیگر از ساعت 18 پیگیری شد و  در یکی از این بازی‌ها در ولکس واگن آرنا، ولفسبورگ به مصاف بورسیا دورتموند رفت و زردپوشان موفق شدند با دو گل پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموندی‌ها در شرایطی به پیروزی دست یافتند که بازیکنان پس از گلزنی با یکدیگر دست می‌دادند و یکدیگر را در آغوش کشیدند.

این در شرایطی بود که وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال آلمان بارها تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی داشته‌اند و این موضوع به عنوان یک دستورالعمل به همه باشگاه‌ها ابلاغ شده است.

هفته گذشته هم در رقابت‌های بوندس لیگا شاهد بودیم که بازیکنان بارها پس از شادی پس از گل یکدیگر را در آغوش می‌گرفتند و حتی بارها در تصاویر دیده شد که برخی بازیکنان آب دهان خود را بر روی زمین می‌انداختند، در حالی که این عمل ممنوع اعلام شده است.

*تصاویری از شادی پس از گل دورتموندی‌ها بدون رعایت پروتکل بهداشتی را ببینید.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان وزارت بهداشت بوندس لیگا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند

یونس عرب مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز درخصوص مشکلات این بیماران گفت: وضعیت تامین داروی بیماران تلاسمی خوب نیست و در اردیبهشت ماه موجودی داروی این بیماران به پایان می‌رسد؛ به این دلیل که سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی بر خلاف دستور رئیس جمهور ارز مورد نیاز برای تامین داروی بیماران را پرداخت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید بازنشستگی با سابقه کمتر مطالبه بیماران خاص از دولت / افزایش سن هم دردی بر دردها افزود

وی افزود: پرداخت ارز هفت ماه به تعویق افتاده و همین الان هم شرایط سخت است و شاهد مرگ و میر بیماران تلاسمی هستیم.

عرب عنوان کرد: بخش زیادی از بیماران با مصرف داروهای تولید داخل به ویژه در مورد داروهای تزریقی دچار عوارض شده‌اند، به همین جهت ناچار به استفاده از داروهای وارداتی هستند. از طرفی مواد اولیه داروهای تولید داخل وارداتی هستند و به همین دلیل پرداخت به موقع ارز بسیار مهم است. در حال حاضر کمبود دو داروی دسفرال و جیدنیو وجود دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این صندوق بیماران لاعلاج در اختیار بیمه سلامت قرار گرفته و این صندوق برخلاف تعهدی که به بیماران داده، خدمات را محدود کرده و پرداختی مشخص و واضحی به بیماران ندارد. این موضوع باعث شده تا پرداخت از جیب بیماران افزایش پیدا کند.

مدیرعامل انجمن تالاسمی توضیح داد: اساساً اداره این صندوق توسط یک سازمان بیمه‌گر ریشه این مشکلات است؛ چراکه یک سازمان بیمه‌گر نمی‌تواند ماهیت مددکاری داشته باشد. از طرفی توزیع ناعادلانه بودجه بیماران صعب العلاج بین گروه‌های درگیر بیماری یکی از معضلات مهم این بیماران در حال حاضر است.

انتهای پیام/

پرستو خلعتبری کد خبر: 1225395 برچسب‌ها دارو

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی مسئولانی که در امورات فرهنگی درست عمل نکردند
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 27 مارس 2024
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • تبیین آخرین دستورالعملهای مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند