Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که برگزاری رقابت های لیگ برتر پشت درهای بسته، باعث افت کیفیت این رقابت ها خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از توقف رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکنون مسئولان این رقابت ها در تلاش هستند تا از اواسط ژوئن این مسابقات را از سر بگیرند.

لمپارد هم که تیمش به دنبال قرار گرفتن در جمع 4 تیم اول لیگ برتر و قهرمانی در FA Cup است، امیدوار است تا مسابقات از سر گرفته بود اما معتقد است که بدون حضور تماشاگران، از کیفیت رقابت ها کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:" مطمئنا بازی ها به شکل مناسبی برگزار خواهد شد. البته چیزهایی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. مثلا ممکن است بازی ها در آن سطحی که با حضور تماشاگران بود، برگزار نشود زیرا به دلیل این جمعیت است که به نظر من، لیگ برتر، بهترین لیگ دنیاست زیرا تماشاگران ما، تیم را به جلو هل می دهند و به همین دلیل است که بازی در خانه یک امتیاز محسوب می شود اما گاهی وقتی خارج از خانه بازی می کنید، آن دشمنی هم گاهی به شما انگیزه می دهد. این چیزهای زیبایی است.

البته چیزهای متفاوتی وجود دارد و من باید با بازیکنان در مورد آن صحبت کنم اما وقتی مسئله سه امتیاز است و وقتی می خواهید برای تیم تان بازی کنید و می خواهید جایگاهی در لیگ به دست بیاورید، آنوقت روی آنها تمرکز می کنید."

 

 

بعضی از بازیکنان لیگ برتر از جمله انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، از بازگشت به میادین، در حالی که هنوز مشکل کرونا به طور کامل حل نشده، ابراز نگرانی کرده بود.

لمپارد در این مورد گفت:" یکی از چیزهایی که من به عنوان مربی در این دو ماه یاد گرفتم این است که ارتباط داشتن خیلی کلیدی است.  وقتی به قرنطینه رفتیم، احساس می کردیم در یک حباب قرار گرفتیم که به آن عادت نداشتیم. من به بازیکنان پیام می فرستادم و از آنها می پرسیدم که چه احساسی دارند.

نمی خواستم آنها را با پیام های پشت هم بمباران کنم اما می خواستم بدانند که در کنارشان هستم.

ما اکنون مانند یک خانواده و یک تیم کار می کنیم و به همه و اینکه چه حسی در مورد شروع دوباره بازی ها دارند، احترام می گذاریم و به کارمان برمی گردیم."

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد رقابت ها لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی

دیدارهای سی‌‌و‌سومین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با برتری پرگل شاگردان مائوریسیو پوچتینو در ورزشگاه استمفوردبریج به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه استمفوردبریج تیم‌های فوتبال اورتون و چلسی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 6 بر صفر تیم میزبان همراه بود.

ستاره بی‌چون و چرای این میدان کول پالمر هافبک هجومی تیم چلسی بود که یک تنه چهار گل به ثمر رساند و سه مورد آنها تا قبل از رسیدن بازی به نیم ساعت نخست بود. پالمر گل نخست خود را در دقیقه 13، دومی را در دقیقه 18 و سومی را در دقیقه 29 به ثمر رساند. چهارمین گل آبی‌های لندن نیز در همان نیمه نخست و البته این بار در دقیقه 44 توسط نیکلاس جکسون رقم خورد. جشنواره گل منجر به سیزدهمین برد فصل چلسی در لیگ جزیره با پوکر پالمر و گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 64 ادامه پیدا کرد و حسن ختام آن هم گلی بود که آلفی گیلکریست، بازیکن تعویضی تیم میزبان تنها دو دقیقه پس از ورودش به میدان، در نودمین دقیقه مسابقه به ثمر رساند.

چلسی در آخرین دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کرد

 

این برتری پرگل، چلسی را 47 امتیازی کرد تا جایگاهش را در رده نهم جدول رده‌بندی تثبیت کند. با توجه به اینکه چلسی 31 بازی انجام داده است، هنوز این شانس را دارد که در بازی‌های باقیمانده خود حتی یکی از سهمیه‌های رقابت‌های اروپایی فصل آینده را کسب کند. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، وستهام با تنها یک امتیاز بیشتر از چلسی از 33 بازی در رده هشتم است و تیم‌های منچستریونایتد و نیوکاسل هر دو با 50 امتیاز از 32 بازی به ترتیب ششم و هفتم هستند.  این در حالی است که در بالای جدول منچسترسیتی با 73 امتیاز صدرنشین است و پس از آن آرسنال و لیورپول هر دو با 71 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. استون‌ویلا با 63 و تاتنهام با 60 امتیاز نیز رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید