Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:48:16 GMT

۷۰ هزار شغل زودبازده ایجاد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۴۲۲۳

۷۰ هزار شغل زودبازده ایجاد می‌کنیم

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: امسال متعهد شده‌ایم که با همکاری اداره کار، ۷۰ هزار شغل زودبازده جدید را برای دوران پسا کرونا در استان ایجاد کنیم.

عباس رضایی عصر امروز (شنبه-۳ خرداد) در جلسه شورای اداری استان، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: در مجلس دهم شاهد هماهنگی، همدلی و همزبانی میان نمایندگان استان و مدیران استانی بودیم به طوری که طرح های توسعه علی رغم تحریم های ناجوانمردانه استکبار به خوبی عملیاتی شد و شاخص اشتغال استان اصفهان که ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد کمتر از متوسط کشوری بود در سال ۹۸ با همین تلاش و همدلی متوسط اشتغال استان حتی کمی بالاتر از متوسط کشوری شد.

وی افزود: امروز با تلاش همگانی مردم و مسئولان و همکاری بین بخشی شاهد سیر نزولی کرونا در استان اصفهان هستیم.

به گزارش ایسنا؛ استاندار اصفهان گفت: از خیران استان که در بحبوحه کرونا در کنار مسئولان بودند تشکر می کنم. سپاه، بسیج، شهرداری و شورای شهر در کنار استانداری بودند و با کمک همه توانستیم ۴۰۰ هزار بسته حمایتی بین اقشار نیازمند در این مدت دو ماه توزیع کنیم.

رضایی ادامه داد: از مدیران استان می خواهیم که خودشان را برای شرایط پسا کرونا آماده کنند. امسال با توجه به تحریم ها و بحران کرونا وظیفه سنگین تحقق شعار امسال یعنی جهش تولید را نیز داریم که با بودجه ریزی‌های مناسب باید در این خصوص اقدام کنیم.

وی افزود: امسال دستگاه‌های اجرایی استان نه برای اقدامات انجام شده بلکه برای اقدامات انجام نشده تحت نظارت قرار می گیرند. همچنین مدیران باید برای جذب سرمایه گذاری اهتمام کنند و از هفته آینده هیچ مدیری حق ندارد از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوشنبه در هیچ جلسه ای شرکت کند یا به ماموریت برود. در این ۳ ساعت باید تمام مدیران استان پاسخگوی سوالات مردم باشند و وقت خود را به دیدارهای مردمی اختصاص دهند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه باید در مصرف آب صرفه جویی شود، تصریح کرد: امسال ۱۱۸۰ میلی متر بارندگی داشته ایم که ۴۸ درصد از سال گذشته کمتر است و این در حالی است که در مصرف آب شرب ۱۸ درصد افزایش را شاهد هستیم.

رضایی گفت: باید در تمام مدارس استان شیرهای پدالی نصب شود و فرمانداران باید در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

و ی با بیان اینکه در جانشین پروری در استان خوب عمل نکرده ایم، اظهار کرد: باید از نیروهای جوان در بخش های مختلف استفاده کنیم و مدیران باید در این خصوص تلاش ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم جانشینان خوبی در آینده برای خودمان داشته باشیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امسال متعهد شده ایم که با همکاری اداره کار، ۷۰ هزار شغل زودبازده جدید را برای دوران پسا کرونا در استان ایجاد کنیم. بنابراین تمام مدیران دستگاه های اجرایی باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

در پایان جلسه شورای اداری استان از خانواده های شهیدان خرازی، احمد حجتی، کاظمی، دستجردی و طرفه و جمعی از نمایندگان استان اصفهان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ایجاد شغل کروناویروس استاندار اصفهان باید در این خصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه تخم چشم زده با هدف اصلاح و بهبود نژاد در استان اصفهان تولید شود.
محمدرضا عباسی با اشاره به اینکه تخم چشم‌زده ماهی قزل‌آلا به‌عنوان یک محصولاستراتژیک و راهبردی در تامین گوشت سفید است، افزود: سال گذشته حدود ۹۰ میلیون تخم چشم زده در استان اصفهان تولید شده است.
وی با بیان اینکه تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا از جمله محصولاتی است که کشور‌های زیادی خریدار آن هستند، گفت: سال گذشته برای نخستین بار ۹۰۰ هزار قطعه از این محصول به تاجیکستان و افغانستان صادر شد.
عباسی ادامه داد: تولید انواع ماهیان خوراکی در استان اصفهان در یک سال اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن پنج درصد افزایش یافت و به بیش از ۱۰ هزار تُن رسید.
بر اساس سند امنیت غذایی در افق سال ۱۴۱۱ وزارت جهاد کشاورزی، تولید ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تُنی آبزیان در کشور برنامه‌ریزی و سهم هریک از استان‌ها نیز ابلاغ شده است.

دیگر خبرها

  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند ۸۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری کردند
  • تحقق اشتغال ۱۷۸ درصدی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲