Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@01:45:07 GMT

دستگیری سارقان مسلح میدان شوش

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۴۲۵۳

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری 2 سارق مغازه مسلح خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوست علی جلیلیان گفت: ساعت 17:30 دوم خرداد ماه ماموران کلانتری 116 مولوی هنگام گشت زنی در حوالی میدان شوش به دو مرد جوان برخورد کردند که قصد سرقت از مغازه موبایل فروشی را داشتند. هر دو سارق با دیدن ماموران سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک شدند و از محل گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارقان آغاز و ماموران موفق شدند در یک عملیات تعقیب و گریز هر دو متهم را دستگیر و موتورسیکلت آنان را توقیف کنند.

سرکلانتر هفتم با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم کشف شد، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی متهمن در کلانتری 116 مولوی به قصد خود سرقت از مغازه موبایل فروشی اعتراف و اظهار داشتند تا کنون با همکاری یکدیگر 25 فقره سرقت موتورسیکلت مرتکب شده اند. 

او افزود: هر دو متهم برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا معرفی و کشف سایر جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس حوادث سارقان مسلح میدان شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر تهران/ مجازات سنگین در انتظار سارقان