Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

اینک با آرزوی اینکه طاعات و عبادات مان مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پر خیر و برکت برده باشیم به پیشواز عید سعید فطر می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید فطر، عید پایان یافتن رمضان نیست، عید برآمدن انسان نو از خاکستر‌های خویشتن است، خداوندا تو را شاکریم که یک ماه مهمان تو بودیم و این اجازه را به ما دادی تا سحر‌های عاشقانه با تو سخن بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گردانیدی.

اینجانب حلول ماه مبارک شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به محضر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان مهاباد، ایران اسلامی و تمامی مسلمین جهان صمیمانه تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان عید فطر نیروی انتظامی پیام تبریک عید سعید فطر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو