Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه اسپارتاک مسکو از ثبت دومین بازیکن کرونایی‌اش خبر داد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرویس رسانه‌ای باشگاه اسپارتاک مسکو اعلام کرد تست کرونای زلیمخان باکایف مثبت است و این بازیکن ضمن قرنطینه تحت درمان قرار  می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، بازیکنان تیم فوتبال اسپارتاک امروز در مرکز تمرینی تاراسوفکای مسکو حضور یافتند تا آماده از سرگیری تمرینات گروهی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه گذشته تمامی اعضای این تیم شامل بازیکنان و کادر فنی تست کرونا دادند که مشخص شد باکایف مبتلا به این ویروس شده است.

رئیس کادر پزشکی باشگاه اسپارتاک مسکو به دنبال دومین مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در میان بازیکنان گفت: پیش از این رومان زوبنین در قرنطینه مبتلا به ویروس کرونا شد و ما در این مدت با تمامی بازیکنان برای اطلاع از سلامتی‌شان در ارتباط بودیم.

پیش از این برخی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتر روسیه شامل کراسنودار، اورال و لوکوموتیو مسکو به ویروس کرونا مبتلا شدند.

خبرنگار Sky Sport: خیلی زود است درباره انتقال آزمون به ناپولی صحبت کنیم

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال روسیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال روسیه فدراسیون فوتبال روسیه اسپارتاک مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر