Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر کشور در پیام‌های جداگانه به همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر؛ عید بزرگ مسلمین را تبریک گفت.
به گزارش آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در بخشی از پیام  دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به همتایان خود در کشورهای اسلامی آمده است: امیدوارم با بهره‌گیری از تعالیم سعادتبخش دین مبین اسلام و آموزه های پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) شاهد شکوفایی بیش از پیش کشورهای اسلامی و گسترش صلح، آرامش، دوستی و سلامتی در سراسر جهان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزیر کشور عید فطر کشورهای اسلامی کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشینیان به پوتین تبریک گفت

دولت ارمنستان امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان انتخاب مجدد «ولادیمیر پوتین» به عنوان رئیس‌جمهور روسیه را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، همزمان با بروز تنش میان روسیه و ارمنستان، نخست‌وزیر این کشور پیروزی پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.

در پیام پاشینیان که روز سه‌شنبه در وب‌سایت دولت ارمنستان منتشر شد، آمده است: «ولادیمیر ولادیمیرویچ عزیز، لطفا تبریک مرا به مناسبت انتخاب مجدد خود به‌عنوان رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه بپذیرید. امیدوارم که گفت‌وگو در همه زمینه‌های مورد علاقه دوطرف به نفع مردم ارمنستان و روسیه توسعه یابد.»

براساس گزارش کمیسیون انتخابات روسیه، پس از شمارش ۱۰۰ درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، پوتین ۸۷.۲۸ درصد آرا را به دست آورد.

روز دوشنبه پیروزی پوتین در انتخابات روسیه قطعی شد و سران بسیاری از کشورها به او تبریک گفتند.

پیام تبریک پاشینیان در شرایطی منتشر شد که تنش‌ها میان مسکو و ایروان به‌ویژه بعد از آنکه کنترل قره‌باغ دوباره در اختیار جمهوری آذربایجان قرار گرفت، نمود بیشتری یافت.

ارمنستان و روسیه عضو «پیمان امنیت جمعی» هستند و ایروان بارها مسکو را به عدم حمایت از این کشور در مقابل باکو متهم کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاشینیان به پوتین تبریک گفت
  • رایزنی سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود درباره غزه
  • رئیس کل دیوان محاسبات کشور آغاز سال نو را به همتایان خود تبریک گفت
  • تبریک رهبر کره شمالی به پوتین به خاطر پیروزی در انتخابات
  • پیام تبریک رئیسی به ولادیمیر پوتین
  • پیام تبریک برای نوروز ۱۴۰۳/ جدیدترین پیام‌های تبریک نوروز 1403
  • تبریک ویژه کیم به پوتین برای پیروزی در انتخابات
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت
  • پیام تبریک سال نو + عکس، متن، پیام و اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۴۰۳