Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از عملیات ضربتی و هوشمندانه ماموران این فرماندهی در دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی و کشف بیش از یک تُن تریاک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین حسین‌زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  شهرستان خورو بیابانک و یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در یک عملیات مشترک پلیسی با اشرافیت اطلاعاتی از عبور  4 دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر در حوزه ماموریتی خود مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران با هوشمندی بالای حین کنترل خودروهای عبوری، این خودروها را شناسایی و در بازرسی دقیق صورت گرفته از آن‌ها ، یک تُن و ۷۲ کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد افیونی در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

حسین‌زاده،  با بیان اینکه یکی از شیوه‌های قاچاقچیان مواد مخدر، حمل محموله‌های مواد به وسیله خودروهای سواری و تیزرو است گفت: با هوشمندی و دقت بالای ماموران پلیس، این نقشه قاچاقچیان نیز با ناکامی مواجه شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مواد افیونی تریاک انهدام باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر صنعتی متامفتامین (شیشه) از حوزه شهرستان به کشورعراق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فردی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق را داشته مظنون، در بازرسی بعمل آمده از چمدان همراه ۲ کیلو و ۱۸۰ گرم شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: در این زمینه یک متهم که در صدد انتقال مواد مذکور ازمرزبین المللی شلمچه به کشورعراق را داشت دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک