Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق مجتهدی عصر روز شنبه در بازدید خبرنگاران رسانه‌های جمعی از طرح‌های عمرانی در دست اقدام این شهرداری افزود: با توجه به اینکه مجتمع زعفرانیه در بافت فرسوده این شهر قرار دارد ظرف دو سال اخیر پنج هزار و ۸۰۰ متر مربع از املاک و اراضی شرکت مادر تخصصی و حدود هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع از املاک شرکت زعفرانیه به تملک شهرداری درآمد تا گامی اساسی در راستای رونق بافت فرسوده برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: به علت همکاری نکردن چند مالک در راستای توافق و تخریب املاک واقع در این مسیر، اجرای طرح جایگزین در میدان آزادگان تربت‌حیدریه متوقف شد اما شهرداری نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت این مالکان انجام داده ‌است.
شهردار تربت‌حیدریه گفت: سامانه مشاغل کارگاهی تمام مراحل قانونی خود را طی کرده و با مشارکت مالکان روند احداث آن نیز آغاز خواهد شد و با بهره‌برداری از این سامانه، شهرداری برای خود تولید ثروت کرده‌ است.
مجتهدی افزود: با رویکرد بهسازی و زیباسازی بلوارها، اصلاح الگوی کشت و تغییر و بهره‌گیری مطلوب از روش‌های نوین آبیاری، بلوارهای مدرس، سردار سلیمانی، امام رضا (ع)، قرنی، رجایی و فردوسی جنوبی اصلاح و بهسازی شدند. 
وی با بیان این که اجرای طرح فضای سبز در بلوار شهید بهشتی و بلوار خرمشهر نیز در دستور کار است ادامه داد: در کوی امیر المومنین (ع) ۸۰ درصد معابر، جوی ها و جداول  آسفالت شده‌ است. 
شهردار تربت‌حیدریه گفت: در محله دیزقند که حدود ۱۴ سال است به شهر پیوسته، تاکنون هیچ اقدام زیربنایی  انجام نشده ‌است اما در عین حال با مشارکت ساکنان، در حال بازگشایی خیابان ۱۴ متری این مسیر طبق طرح تفضیلی شهر هستیم.
مجتهدی افزود: مراحل انتقال قطعی بوستان پیشکوه به شهرداری پیشرفت مطلوبی داشته است و در قالب صورتجلسه تنظیمی در اداره کل منابع طبیعی استان، شهرداری تربت‌حیدریه در آینده نزدیک مالکیت قطعی این منطقه تفریحی و گردشگری را بر عهده خواهد گرفت و این امر باعث می‌شود تا روند رو به رشدی را در این منطقه شاهد باشیم.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر مشهد امام رضا تربت حیدریه شهرداری تربت حیدریه جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر مشهد امام رضا تربت حیدریه شهرداری تربت حیدریه جهانگردی مناسب سازی معابر مشهد امام رضا تربت حیدریه شهرداری تربت حیدریه جهانگردی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با هدف فرهنگ‌سازی و تکریم سالمندان و ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آ‌نها در سرا‌های سالمندی، بازدید و ویزیت رایگان توسط متخصص قلب و عروق و ارائۀ میان وعدۀ سالم و مقوی توسط گروه جوانی جمعیت و سلامت خانوادۀ واحد سلامت سالمندان انجام شد.

دکتر محمد قربانی با اشاره به این‌که رسیدگی، مراقبت، حمایت و توان‌بخشی سلامت از جمله فعالیت‌ها در بستۀ خدمتی مراقبت‌های پیش‌کسوتان سنی ۶۰ سال و بالاتر به‌شمار می‌رود، افزود: از آنجا که سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی، واجد شرایط مراقبت ویژه هستند نیاز به مراقبت‌های بهداشتی درمانی تکمیلی دارند.

او گفت:همراهی بخش سلامت بر اساس مصوبۀ شورای عالی سلامت، امنیت غذایی و کارگروه تخصصی سالمندان همراه با شورای رفاه سالمندی با نظارت ادارۀ بهزیستی شهرستان برای ارتقاء سلامت آنها بسیار تأثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه