Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا پورمحمدی در آئین آغاز رزمایش مساوات، همدلی و کمک مومنانه جمعیت هلال احمر استان، با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های هلال احمر از زمان شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: سال گذشته از نظر وقوع حوادث سال سختی برای استان بود و هلال احمر در مدیریت و کنترل این حوادث هم عملکرد بسیار خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا هم با همکاری و هماهنگی هلال احمر و سایر دستگاه‌های مسئول، عملیات غربال‌گری در مبادی ورودی و خروجی استان به بهترین شکل اجرا شد.

پورمحمدی با اشاره به مشارکت اقشار مختلف مردم و خیران استان در طرح کمک مومنانه و حمایت معیشتی از اقشار محروم و کم‌درآمد، اظهار داشت: وضعیت فعلی کشور و به خصوص آذربایجان شرقی و تبریز، تداعی‌گر روحیه ایثار و فداکاری ایام دفاع مقدس است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از نقش مؤثر نماینده ولی فقیه در استان در مشارکت فعال مردم و خیران در حمایت از محرومان و نیازمندان، گفت: انتظار داریم که کمک‌های مردمی تا عادی شدن شرایط، استمرار داشته باشد و دولت نیز نهایت تلاش خود را برای اعطای تسهیلات حمایتی و حمایت از اقشار نیازمند ادامه خواهد داد.

پورمحمدی افزود: در صورت ارزیابی میزان مشارکت مردم در دستگیری از آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا، مطمئناً استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر خواهد بود.

کد خبر 4933124

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس بیرجند روابط عمومی عید سعید فطر مشهد هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت:  براساس گزارش دریافتی مبنی بربر مفقودی دو نفر در ارتفاعات ییلاق ولی خان روستای نوروزلو شهرستان شاهین دژ، تیم امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: تیم اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، و طی مسافت برای جستجوی افراد مفقودی پس از ۶ ساعت به دو طبیعت گرد مفقودی دسترسی پیدا کردند و آنها را پس از انجام کمکهای اولیه به پایین دست کوهستان انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ