Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور اظهار داشت: عید فطر، لحظه جشن و سرور حقیقی برای گذر از آزمون الهی و موسم شادمانی بندگان صالحی است که از هیچ تلاشی برای رسیدن به وصال معبود فروگذار نکرده و از صراط مستقیم غافل نشده‌اند.

روحانی ابراز امیدواری کرده است که به یمن و برکت این عید عزیز و به واسطه تلاش و اهتمام دانشمندان و متخصصین، بتوانیم با غلبه بر چالش‌ها، ناملایمات و معضلات گریبان‌گیر بشر امروز و به خصوص ویروس کرونا، موجبات برقراری سلامتی، امنیت، صلح و آرامش روزافزون ملت‌هایمان در کشورهای اسلامی و مردم سراسر جهان را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور در بخش پایانی این پیام از خداوند متعال،‌ عزت و سعادت تمامی مسلمانان جهان را مسألت کرده است.

پیام تبریک عید سعید فطر خطاب به ملت شریف و متدین ایران

رئیس جمهور همچنین در پیامی خطاب به ملت ایران، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و متدین ایران در ماه مبارک رمضان را آرزو کرد.

متن پیام حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌‏الله الرحمن الرحیم

«الحمد لله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا»

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز در ماه مهمانی خدا، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را بر همه مسلمانان جهان به‏‌ویژه مردم شریف و متدین ایران اسلامی تبریک و تهنیت می ‏گویم.

عید فطر در واقع پایان یک ماه پر برکت با دستاوردهای سازنده و نجات بخش و آغاز یک راه پرامید با بازگشت به اصل و فطرت خویش و فصلی جدید برای عبودیت و بندگی خداوند است که بی‌‏شک بهره‏‌گیری از برکات این ایام سرشار از پاداش، بشارت و آمرزش الهی است.

خدا را شاکریم که امسال با وجود شرایط خاص و نگرانی‏‌هایی که در مورد سلامتی مردم وجود داشت، بر عظمت و حظّ درک این ایام مبارک خللی وارد نشد و در طول روزها و شب‏‌های این بهار قرآنی، مردم شریف و روزه‌دار ما با اجرای دستورات الهی و پیوند با معارف و مناسک نورانی به‏‌ویژه در شب‏‌های قدر، تجربه جدیدی از عبادت در شرایط سخت‌تر و اشتیاق خالصانه خود را به ارزش‏‌های دینی و معنوی و معارف الهی به شکلی زیباتر و تأثیرگذارتر از پیش، آشکار کردند.

اکنون که کشور ما در برابر فشارهای ظالمانه و هدفمند دشمنان قرار دارد، بیش از هر زمان دیگری به پیام‏‌های سازنده و روشنگر ماه رمضان نیاز است. بی‏‌تردید در سایه رهنمودهای راه‌گشای رهبر فرهیخته و اتحاد و همدلی بیشتر قوا، می‌توان به‌خوبی از این بحران‏‌های تحمیلی عبور کرد و عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن تقدیر از همه خدمتگزاران دلسوز و فداکاری که در ماه مبارک رمضان نیز با عزم راسخ و ایمان قوی، در عرصه‏‌های گوناگون بهداشتی، درمانی، خدماتی، امدادی و دیگر زمینه‏‌ها با زبان روزه به هموطنان خود یاری رساندند، امیدوارم همگان با توجه به ارزش‌ها و عظمت این ماه مبارک، بتوانیم بیش از پیش شاهد نزدیکی دل‏‌ها و تحکیم پیوندهای دینی و رعایت ارزش‏‌های والای اخلاقی در رفتارهای فردی و اجتماعی در جامعه اسلامی خود باشیم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 514442 برچسب‌ها حسن روحانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک برای نوروز ۱۴۰۳/ جدیدترین پیام‌های تبریک نوروز 1403

پیام تبریک نوروز ۱۴۰۳ می‌تواند یک هدیه زیبای نوروزی به همه عزیزان و اطرافیانتان باشد. در زیر زیباترین پیام تبریک نوروز ۱۴۰۳ را انتخاب کنید و برای آنها که می‌خواهید ارسال کنید. با زی‌سان همراه باشید.

پیام تبریک نوروز ۱۴۰۳

باز کن پنجره را که بهاران آمد / که شکفته گل سرخ، به گلستان آمد. نوروز باستانی مبارک

***
روز سال نو اولین صفحه یک کتاب خالی است؛ یک داستان خارق‌العاده بنویس!

***
هرسال بهار از راه می‌رسد تا به ما یادآوری کند که سردی‌ها و تیرگی‌ها بالاخره تمام می‌شوند، لبخند و نسیم روز‌های نو از راه می‌رسد. بیایید از نوروز بیاموزیم و همیشه در زندگی‌مان منتظر بهار باشیم. نوروز باستانی بر شما مبارک باد.

***
نوروز لباس نو و ظاهر نو نیست، نوروز افکار نو و در پی آن انسانی نو است. به امید «نو شدن». نوروز مبارک.

***
نوروز به پا خاسته است و سور و شور برپا شده است. بشارت باد بر شما که خرمترین روز سال به استقبال‌تان می‌آید. شادی و سعادت جهان آن شما که از هر دو جهان خوشدلی شما را خواهانم. بختتان پیروز و نوروزتان مبارک.

***
سال نو مبارک! ما می‌دانیم که سال گذشته پر از چالش بوده است و دعا می‌کنیم که سال آینده روز‌های روشن‌تری را به همراه داشته باشد.

***
تنها خداست که می‌داند بهترین در زندگی چگونه معنا می‌شود؛ در سال نو آن بهترین را برایتان آرزو می‌کنم. نوروز مبارک

***
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد/ رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد / تنها دل ساده‌ای‌ست دارایی ما/ آن هم شب عید تقدیم تو باد...

***
نوروز به پا خاسته است و سور و شور برپا شده است. بشارت باد بر شما که خرمترین روز سال به استقبال‌تان می‌آید. شادی و سعادت جهان آن شما که از هر دو جهان خوشدلی شما را خواهانم. بختتان پیروز و نوروزتان مبارک باد.

***
باشد که امسال سال صلح باشد.
باشد که امسال سلامتی و شادی و سال نوی شگفت انگیزی در پیش داشته باشید.»

***
آینده متعلق به کسانی است که به زیبایی رویا‌های خود ایمان دارند. عید نوروز مبارک

***
کلمات سال گذشته متعلق به زبان پارسال است و کلمات سال آینده منتظر صدای دیگری است. عید نوروز مبارک!

***
فقط چند روز تا رسیدن سال جدید مانده. از همین لحظه T از چیز‌هایی که داری لذت ببر! شاد باش و سبزی، لبخند و زندگی را هدیه دیگران کن. پیشاپیش نوروز مبارک.

***
عمری با حسرت و ان، ده زیستن نه برای خود فایده‌ای دارد و نه برای دیگران. باید اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم. لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید... روزهایت رنگارنگ، نوروزت مبارک.

***
بنگر به رستاخیز طبیعت که چه زیباست. ما انسان‌ها هر سال رستاخیزی دیگر را تجربه می‌کنیم و چه زیباست یادآوری طبیعت به ما، که بعد از هر مرگی، حیاتی جاری است. نوروز باستانی بر شما مبارک باد.

***
سلامتی، سعادت، سیادت، سَروَری، سُرور، سبزی، سرزندگی... هفت‌سین سفره زندگیتان باشد..
نوروز مبارک

***
نوروز یعنی؛ هیچ زمستانی ماندنی نیست ... سال نو زندگی نو احساس نو... و بهاری شدنت پیشاپیش مبارک.

***
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد. سال نو مبارک

***
با خوبی‌ها و بدی‌ها، هرآنچه که بود، برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد...

***
اگر چه یادمان می‌رود که عشق تنها دلیل زندگی است، اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می‌آورد. پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند.

***
نوروز پیام‌آور مهر است، که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست‌داشتن را یاد بگیرم...

***
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم، بر همه ایرانیان پاک‌پندار، راست‌گفتار و نیک‌کردار خجسته باد.

***
آری بهار بالاخره می‌آید و بالاخره زندگی رنگ خورشید و طبیعت می‌گیرد. به پاس بهار هم که شده باید زمستان را پشت سر بگذاریم.

***‌

ای نو بهار خندان از لامکان رسیدی/ چیزی به یار مانی از یار ما چه دیدی؟
خندان و تازه‌رویی سرسبز و مشک‌بویی/ همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریدی؟
سال نو مبارک

***
سال نو بهترین فرصت برای گرامی‌داشت تمام چیز‌های خوبی است که در زندگی داریم. بیا خوبی‌هایمان را گرامی بداریم و بدی‌ها را همان‌جا که بود بگذاریم و بگذریم... سال نو بر تو مبارک.

عکس تبریک نوروز ۱۴۰۳ tags # عید نوروز ، پیام تبریک سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • رئیس کل دیوان محاسبات کشور آغاز سال نو را به همتایان خود تبریک گفت
  • تبریک سران دنیا به پوتین
  • پیام تبریک برای نوروز ۱۴۰۳/ جدیدترین پیام‌های تبریک نوروز 1403
  • پوتین ۸۷.۳۲ درصد آرا را بدست آورد/ آغاز پیام‌های تبریک
  • تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت
  • پیام تبریک سال نو + عکس، متن، پیام و اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۴۰۳