Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:34:57 GMT

فردا عید سعید فطر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۴۶۲۰

فردا عید سعید فطر اعلام شد

به گزارش جماران؛ متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت عزیز در ماه مبارک رمضان، به اطلاع عموم مردم شریف ایران می رساند، بر اساس گزارشهای متعدد رسیده از راصدان کاردان و مورد اطمینان، رؤیت هلال ماه شوال المکرم در غروب شنبه 3 خرداد 1399 مطابق با ۲۹ رمضان المبارک 1441 هجری قمری برای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) محرز شده است، بنابراین فردا (یکشنبه) 4 خرداد عید سعید فطر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر مقام معظم رهبری

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دفتر مقام معظم رهبری فردا عید فطر اعلام شد سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای نوروز روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس به صورت چند شیفته در حال انجام بود گفت: اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس تنها در روز اول و دوم فروردین ماه تعطیل بود، اما از سوم فروردین ماه اجرای پروژه‌های مسکن مهر در پردیس در حال انجام است و به صورت شبانه روزی تمامی نیرو‌ها و پیمانکاران در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد:  سال گذشته ۱۶ هزار واحد مسکن مهر را در شهر پردیس با تمامی امکانات به متقاضیان تحویل دادیم و طبق هدف گذاری که هم انجام دادیم تا خرداد ماه سه هزار واحد مسکن مهر دیگر را طی امسال به بهره برداری خواهیم رساند.

او تاکید کرد: تحویل واحد‌های مسکن مهر در شهر پردیس طبق دستوری که وزیر راه‌وشهرسازی داده است از طریق تکمیل تمامی امکانات و ساخت محوطه‌ها است که به صورت کامل تمامی آن‌ها را اجرا خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ثواب نفس کشیدن در ماه مبارک رمضان + فیلم
  • لغزش‌ها را در بهار معنویت از تن بیرون کنیم
  • گشوده شدن درب های آسمان در ماه رمضان
  • لغزش ها را در بهار معنویت از تن بیرون کنیم
  • لغزش ها را در بهار معنویت از تن برهانیم
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • حکم حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره برگشت شخص روزه‌دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه