Web Analytics Made Easy - Statcounter

چالهان اوعلو به تمجید از مربی سابقش در میلان پرداخت. 

طرفداری - هاکان چالهان اوعلو با وجود جدایی جنارو گتوزو از میلان، او را فراموش نکرده است. وی در لایو اینستاگرام در مورد کار با گتوزو گفت:

جنارو گتوزو مردی جاه طلب و صمیمی و بی ریا است. او از آن آدم های خشن و عصبانی که مردم انتظار دارند، نیست، بلکه پر از شور و اشتیاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خیلی خوب به تیم انگیزه می دهد. حتی در لحظات سخت هم از من حمایت می کرد و یکی از بهترین مربیانی است که رابطه خوبی با او داشته ام. هنوز هم به طور مستمر با هم تماس داریم. 

در تمرینات همیشه از ما می خواست صد در صد توان خود را بگذاریم و فقط روی عملکردمان در زمین تمرکز کنیم. بنابراین اگر می دید تمرکز نداریم، ما را بیرون می انداخت. این را دوست داشتم که برای گتوزو تمام بازیکنان مثل هم هستند. هیچوقت تبعیضی قائل نمی شود. می داند چطور با بازیکنان رفتار کند و رو در رو با آنها صحبت می کند. در مورد انگیزه دادن، بعضی از سخنرانی هایش قبل از مسابقات باعث می شد مو به تنم سیخ شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!

به گزارش "ورزش سه"، دربی دلامادونینا بین تیم‌های اینتر و میلان همواره یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های جهان بوده است اما بازی امشب جایگاه ویژه‌ای دارد. ۹۰ دقیقه‌ای که تا ابد در ذهن هواداران اینتر خواهد ماند و در سمت دیگر هواداران میلان دست به هر کاری می‌زنند تا آن را فراموش کنند.

این یک ۹۰ دقیقه دقیقه عادی نبود. اینتر به فرصت ویژه‌ای رسیده بود، قطعی کردن قهرمانی مقابل چشمان میلان و هوادارانش یکی از فرصت‌هایی است که ممکن بود دیگر از راه نرسد.

تاریخی‌ترین دلامادونینای چند سال اخیر با حواشی‌ای از روی سکوها آغاز شد. هواداران افراطی میلان با بنری خطاب به اینتری‌ها نوشتند «ریاضی مهم نیست، تعداد جام‌ها در زمین ۱۹ است.»

میلانی‌ها که قهرمانی این فصل اینتر را قبول کرده و به نوعی شکست امشب را هم از همان قبل از بازی پذیرفته بودند، به اسکودتوی ۲۰۰۶ اشاره داشتند که از یوونتوس پس گرفته شد و به اینتر داده شد.

اینتری‌ها هم پاسخ محکمی در چنته داشتند. آنها دو ستاره را بر روی جایگاه‌شان به نمایش درآوردند و نوشتند «سرنوشت ما، کابوس شما.»

با این حواشی بازی آغاز شد. اینتر پس از چند حمله نصفه و نیمه روی ضربه سر فرانچسکو آچربی به گل رسید. این اختلاف با شوت فوق‌العاده مارکوس تورام در اوایل نیمه دوم بیشتر شد.

حالا نوبت به تلاش میلان بود. آنها نمی‌خواستند در پایان بازی شادی اینتری‌ها را ببیند و به آب و آتش می‌زدند که ۳ امتیاز را از آنها بگیرند. جشن اینتری‌ها از همان نیمه دوم آغاز شده بود، سن‌سیرو در دودهای آبی و مشکی محو شده بود.

این فضا و جو به میلانی‌ها انرژی‌ای برای جنگیدن داد و بالاخره دروازه اینتر را باز کردند. فیکایو توموری با ضربه سر بازی را ۲-۱ کرد و از واکنش‌ها و درخواستش از هواداران برای بیشتر کردن تشویق می‌شد فهمید که یک میلانی چقدر از دیدن شادی اینتری‌ها متنفر است.

جنون به اوج رسیده بود. دقایق پایانی با درگیری‌های زیادی همراه بود. ابتدا تئو هرناندز و دنزل دامفریز در میانه‌های میدان درگیر شدند. آنها یکدیگر را رها نمی‌کردند و همین باعث شد که بازیکنان بیشتری به این درگیری وارد و جنجال بزرگی درست شود. در حالی‌که مایک مانیان هم برای جدا کردن بازیکنان از یکدیگر دروازه خارج شد، بالاخره با سوت‌های پیاپی داور، پس از لحظاتی بحث و جدال، بازیکنان یکدیگر را رها کردند و دامفریز و هرناندز هم از زمین اخراج شدند.

کرنر میلان در آخرین ثانیه‌ها می‌توانست تبدیل به گل دوم شود اما درنهایت فقط یک کارت قرمز دیگر نصیب میلان شد.‌ جایی که داویده کالابریا پیش از ارسال کرنر با آرنج به صورت مخیتاریان ضربه زد و یک درگیری دیگر شکل گرفت. این بار مایک مانیان که برای گلزنی جلو کشیده بود، با سومر و مارتینز دست به یقه شد اما این بار داور زودتر از قبل به درگیری پایان داد و کالابریا را اخراج کرد.

بالاخره سوت پایان بازی زده شد و سرنوشت اینتر و کابوس میلان از راه رسید. بیستمین قهرمانی و دومین ستاره. خوشحالی اینتری‌ها مقابل چشمان بازیکنان و هواداران رقیب همشهری چیزی است که تا سال‌ها در تاریخ سری A پررنگ خواهد بود.

بیستمین اسکودتو یکی از تاریخی‌ترین‌هاست. نه به‌خاطر اینکه منجر به نقش بستن دومین ستاره بر روی پیراهن نراتزوری می‌شود، بلکه به این دلیل که این قهرمانی زودهنگام در برابر اشک‌ها و عصبانیت میلانی‌ها به‌دست آمده است.

تبریک‌ها خیلی زود از راه رسیدند. اولین تبریک که جالب‌ترین آنهاست مربوط به یوونتوس هست که رقیب و دشمن دیرینه اینتری‌ها هستند. این باشگاه در صفحه رسمی‌اش در توییتر نوشته است:«به اینتر بابت بردن اسکودتو تبریک می‌گوییم.»

دیگر خبرها

  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)