Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:36:42 GMT

مدیران استان اصفهان خود را برای پساکرونا آماده کنند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۴۸۵۹

مدیران استان اصفهان خود را برای پساکرونا آماده کنند

استاندار اصفهان گفت: متأسفانه استان اصفهان در زمینه جانشین‌پروری از میان جوانان وضعیت بسیار بدی دارد که شایسته این استان و مردم آن نیست. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عباس رضایی عصر امروز شنبه در دومین جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: درصد اشتغال استان اصفهان 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد از متوسط کشور کمتر بود که با همراهی‌ها و همکاری‌هایی که صورت گرفت، این میزان در سال 98 از متوسط کشوری نیز بیشتر شد.

وی با بیان اینکه در هر مسئولیتی که باشیم باید خود را سربازان نظام بدانیم، افزود: امیدوارم بتوانیم با اتحاد، همدلی و هماهنگی دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنیم.

استاندار اصفهان با تشکر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی ادامه داد: سیر نزولی کرونا در استان حاصل هماهنگی بین‌بخشی میان مدیران و مسئولان بود و اگر این همراهی وجود نداشت شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

وی با تأکید بر اهتمام مدیران استان برای تبیین دیدگاه‌های امام راحل برای نسل جوان گفت: این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ترجیحاً از طریق فضای مجازی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

رضایی با تقدیر از همراهی خیران استان و سایر بخش‌ها و دستگاه‌های استان در راه مبارزه با بیماری کرونا و همچنین رزمایش مواسات مومنانه تصریح کرد: براساس برنامه قرار بود 400 هزار بسته حمایتی در استان توزیع شود که تا دو روز پیش 315 هزار بسته میان اقشار نیازمند توزیع شده است. همچنین حساب مشترکی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی افتتاح شده و قرار است به افراد آبرومندی که کسب‌ و کار آنها دچار مشکل شده وام با زمان تنفس مناسب و بدون کارمزد پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه کرونا اگرچه تهدید بود فرصت‌هایی را نیز فراهم کرد، بیان کرد: ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از بسیاری از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حداقل یک هفته جلوتر بود که صورت‌الجلسات آن موجود است.

استاندار اصفهان با اشاره به نمایان شدن آثار پساکرونا در استان تصریح کرد: به همین دلیل در برخی بخش‌ها نیازمند کار، جدیت و تلاش بیشتری هستیم و از مدیران استان می‌خواهم از هم‌اکنون خود را برای این شرایط فراهم کنند. همچنین رعایت صرفه‌جویی، بودجه‌ریزی متناسب با نیازها و امکانات، پیگیری افزایش بودجه در حد امکان از طریق وزارتخانه‌های مربوطه و دستگاه‌های متناظر کشوری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه اهتمام برای حل مشکلات مردم انتظار بجای آنها است، اضافه کرد: از مسئولان سازمان بازرسی درخواست کردم امسال دستگاه‌های اجرایی را برای اقدامات انجام‌نشده بازخواست کنند.

رضایی گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان از هفته آینده موظف هستند ساعت 9 تا 12 روزهای دوشنبه را به پاسخگویی رو در رو و ارتباط مستقیم با مردم اختصاص دهند و هیچ مدیری حق ندارد این زمان را به برگزاری جلسات و مأموریت کاری اختصاص دهد. همچنین مدیران استان سرکشی از شهرستان‌های استان را در دستور کار خود قرار دهند.

رزمایش همدلی موسسه شهید بهشتی؛ توزیع 2000 بسته ارزاق در اصفهان+فیلماصفهان| تعدی از الگوی مصرف برق افزایش 23 درصدی قیمت قبض را به دنبال داردزخم کرونا بر تن اصناف اصفهان؛ وعده‌های دولت برای حمایت از زیان‌دیدگان محقق نشد

وی با اشاره به معضل آب استان اظهار داشت: سال گذشته تا چنین روزی نزدیک به 2 هزار و 100 میلی‌متر بارندگی در ایستگاه چلگرد ثبت شده بود اما این رقم امسال به یک هزار و 180 میلی‌متر رسیده که معادل با 48 درصد سال گذشته است. در پایان فروردین ماه امسال با افزایش 18 درصدی آب شرب در اصفهان مواجه بودیم و این میزان در تابستان افزایش خواهد یافت و به همین دلیل صرفه‌جویی و فرهنگ‌سازی در این زمینه باید انجام گیرد. همچنین باید ظرف 2 ماه تمام مدارس استان اصفهان به شیرآب پدالی مجهز شود و فرمانداران استان باید تا پایان این زمان در این خصوص به استانداری گزارش دهند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت جوانان و زنان در استان کمرنگ است، افزود: باید از جوانان در تصمیم‌سازی‌ها و همچنین جانشین‌پروری استفاده شود. متأسفانه استان اصفهان در زمینه جانشین‌پروری وضعیت بسیار بدی دارد که شایسته این استان و مردم آن نیست.

وی با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بازگشایی‌ها و نظارت بر اجرای آنها ادامه داد: نظارت باید در تمام شهرستان‌‌های استان و همچنین شهر اصفهان تشدید شود.

رضایی گفت: در پساکرونا مشکلاتی خواهیم داشت اما تعهد کرده‌ایم 70 هزار شغل زودبازده در استان اصفهان ایجاد کنیم و مدیران استان باید در این زمینه کمر همت ببندند.

‌انتهای پیام/165/ ز

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار اصفهان مدیران استان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش فارس، نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استانهای گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم