Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوندس لیگا در این روزها هیجان را نزد فوتبال دوستان بازگردانده است.

طرفداری - دیدار دو تیم بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت از هفته بیست و هفتم بوندس لیگا با پیروزی 5-2 شاگردان فلیک به پایان رسید. آلفونسو دیویس یک روز رویایی دیگر را سپری کرد و ضمن گلزنی در دقیقه 61، در دریافت نمره 8.6 از هواسکورد، بهترین مرد میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های اروپایی به این نگاه داوید آلابا به دیویس توجه ویژه ای داشتند. Goal با انتشار این تصویر نوشت:

داوید آلابا مثل یک پدر مفتخر به آلفونسو دیویس نگاه می کند!

ESPN هم نوشت:

کسی را پیدا کنید که نگاهش به شما مانند نگاه آلابا به دیوس باشد! 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی لورکوزن در بوندس‌لیگا با معجزه ژابی

شاگردان ژابی آلونسو با کسب یک پیروزی قاطع و پرگل، اولین جام فصل تحسین‌برانگیز‌شان را بردند و به سلطنت بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا پایان دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از ۱۱ سال، بوندس‌لیگای آلمان سرانجام شاهد برپایی جشن قهرمانی تیمی جز بایرن مونیخ خواهد بود.

بایرلورکوزن (۱-۲-۴-۳): هرادسکی | کوسونو، تاه، تاپسوبا | ژاکا، آندریچ، تلا، هینکاپی | عدلی، هوفمان | بونیفیس

وردربرمن (۲-۵-۳): زترر | گروس، ولیکوویچ، مالاتینی | لینن، اشمیت، بیتنکورت، وایزر، آگو | دوش، وولتماد

در آخرین شب از هفته بیست‌و‌نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (یکشنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها بایرلورکوزن صدرنشین بلامنازع رقابت‌ها میهمان خود تیم وردربرمن را با نتیجه پنج بر صفر در هم کوبید و برای نخستین بار در تاریخ خود قهرمانی در بوندس‌لیگا را تجربه کرد.

ویکتور بونیفاسه در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی، گرانیت ژاکا در دقیقه 60 و فلورین ویرتز سه بار در دقایق 68 ، 83 و 90 گل‌های لورکوزن را در این بازی به ثمر رساندند تا این تیم بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش را جشن بگیرد و با حفظ فاصله 16 امتیازی خود در فاصله تنها 5 هفته به پایان فصل، قهرمانی زودهنگامش را مسجل کند.

شرح گل‌ها 

بایرلورکوزن ۱-۰ وردربرمن؛ بونیفیس (۲۵): پس از اعلام پنالتی به سود تیم میزبان، بونیفیس پشت توپ ایستاد و با اعتماد به نفس، توپ را به سمت راست خود شوت کرد که زترر با وجود تشخیص مسیر ضربه، نتوانست مانع از گل شدن آن شود. 

بایرلورکوزن ۲-۰ وردربرمن؛ ژاکا (۶۰): پس از آن که بونیفیس زیر فشار حریف توپ را رو به عقب پاس داد، ژاکا بدون لحظه‌ای درنگ با شوت پای چپ خود از مسافت حدودا ۲۵ متری توانست دروازه تیم مهمان را برای بار دوم باز کند.

بایرلورکوزن ۳-۰ وردربرمن؛ ویرتز (۶۸): ویرتز پاس آندریش را در میانه میدان دریافت کرد و با شوت پای راستی که بیشتر به یک موشک شباهت داشت، دروازه وردربرمن را از فاصله نسبتا دور فرو ریخت. 

بایرلورکوزن ۴-۰ وردربرمن؛ ویرتز (۸۳): در یک ضد حمله، ویرتز در فضای پشت خط دفاع وردربرمن صاحب توپ شد و در مصافی تک به تک، دروازه‌بان حریف را به راحتی مغلوب خود کرد.

بایرلورکوزن ۵-۰ وردربرمن؛ ویرتز (۹۰): گریمالدو همراه با توپ پیشروی کرد و سپس توپ را در حاشیه محوطه جریمه به ویرتز رساند و این بازیکن هم تحت فشار چندین یار حریف، شوت زمینی پای راست خود را زد که به گل پنجم مسابقه تبدیل شد.

 

این نخستین قهرمانی لورکوزن در تاریخ بوندس‌لیگا پس از پنج بار نایب قهرمانی این تیم بود و سرانجام طلسم ناکامی‌های تیم قرمزپوش بی‌آره‌نا برای فتح لیگ دسته اول فوتبال آلمان را شکست.

لورکوزن در حالی با هدایت ژابی آلونسو اولین قهرمانی‌اش را جشن گرفت که آخرین باری که تیمی غیر از بایرن مونیخ فاتح این رقابت‌ها شد به فصل 12-2011 برمی‌گشت.

دیگر خبرها

  • رویای تازه شاه آلمان؛ آلونسو باز هم قهرمانی می‌خواهد
  • بایرلورکوزن؛ قهرمان بوندس‌لیگا پس از 124 سال
  • واکنش‌ها به قهرمانی همراه با رکوردشکنی بایرلورکوزن
  • رویایی که به حقیقت پیوست؛ لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد
  • آلونسو جاودانه شد؛ اولین قهرمانی لورکوزن در تاریخ بوندس‌لیگا
  • تبریک اسطوره لورکوزن برای قهرمانی تاریخی بایر
  • تبریک جذاب بوندس‌لیگا برای قهرمانی لورکوزن (عکس)‏
  • اولین قهرمانی لورکوزن در بوندس‌لیگا با معجزه ژابی
  • بایرلورکوزن ۵ - ۰ وردربرمن/ شاگردان آلونسو فاتح بوندس لیگا شدند + فیلم
  • بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد