Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@05:45:14 GMT

تعدیل ۲۰ هزار نفری در نیسان ژاپن

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۴۹۶۰

تعدیل ۲۰ هزار نفری در نیسان ژاپن

رسانه‌های ژاپن امروز (جمعه) اعلام کردند که شرکت خودروسازی نیسان موتور در نظر دارد نیروی کار خود را در سراسر جهان با تمرکز بر اروپا و کشورهای در حال توسعه، به میزان ۲۰ هزار شغل کاهش دهد.

 

به گزارش  پول نیوز، خبرگزاری کیوودو امروز (جمعه) اعلام کرد که شرکت خودروسازی نیسان موتور در نظر دارد نیروی کار خود را در سراسر جهان با تمرکز بر اروپا و کشورهای در حال توسعه، به میزان 20 هزار شغل کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اخراج‌ها در حالی انتظار می‌رود که نیسان قرار است تا هفته آینده استراتژی به روز شده و میان مدت خود را اعلام کند.

این خودروساز در طول سه سال گذشته سود چندانی به دست نیاورده است و پاندمی ویروس کرونا فقط بر فشارهای این شرکت برای تعدیل نیرو و کاهش گردش مالی آن افزوده است.

 

این خودروساز در ژوئیه سال گذشته اعلام کرد که 12 هزار و 500 نفر از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد، که تقریباً 10٪ از نیروی کار 140 هزار نفری آن محسوب می‌شود.

 

اگر نیسان این میزان را به رقم بالاتری برساند، می‌تواند به رکورد از دست دادن 20 هزار شغلی که در بحران مالی جهانی در سال 2009 ثبت شد، مجدداً دست یابد.

 

حتی قبل از شیوع ویروس کرونا، فروش و سود نیسان رو به کاهش بود و از دست دادن نقدینگی این شرکت را مجبور کرد تا برنامه توسعه خود را که توسط رئیس برکنار شده خود کارلوس گون دنبال می‌شد، محدود کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز نیسان خودروسازی کروناویروس بر نامه توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در محور فومن به سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی است اظهار کرد: پلیس با اقدامات همه جانبه و رصد محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات انجام شده مشخص شد یک دستگاه خودرو باری نیسان در حال حمل سوخت قاچاق در مواصلاتی فومن به سراوان است، افزود: حین کنترل نامحسوس مسیر مورد نظر این خودرو شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 746921

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • خلاقیت بامزه یک هموطن در ساخت یک مینی نیسان (فیلم)
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان