Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پس از آن‌که مجموعه آرون برای اولین بار در کشور، شمش طلای مرغوب با عیار و وزن دقیق طبق استانداردهای کشور را همراه شناسنامه فیزیکی، برای جایگزینی طلای آبشده ناهمگون با سایز و عیار متفرقه تولید کرد، برای ادای احترام به شهید گرانقدر وطن، سردار حاج قاسم سلیمانی، اقدام به ضرب سکه‌ای با طرح یادبود این سردار شهید خواهد کرد و در مراسمی رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها حضور در جبهه‌های حق علیه باطل سحرگاه ۱۳ دی‌ماه سال 98 در حمله بالگردهای آمریکایی به خودروی حامل وی در اطراف فرودگاه بغداد به یاران شهیدش پیوست.

گفتنی است، مجموعه‌ معاملاتی آرون به‌عنوان خانواده‌ای بزرگ و تلاش‌گر، کوشیده تا راه‌های نوینی را در بازار معاملات طلای ایران هموار کند. همچنین خیریه آرون نیز مدت‌هاست حمایت از نیازمندان و ایتام را بر عهده گرفته و در این زمینه قدم‌های بزرگی را برداشته است. 

از سوی دیگر پس از شیوع ویروس مرگبار کرونا، مجموعه آرون بارها اقدام به حمایت مادی و معنوی از تیم سخت‌کوش پزشکان و پرستاران کشور کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا در این مراسم که با حضور جمعی از شاعران گیلانی و ادب دوستان در مجتمع فارابی این شهرستان برگزار شد گفت: انجمن شعر و ادب این شهرستان با عضویت و فعالیت ۵۰ شاعر از انجمن‌های برتر گیلان است.

مجید شافعی با بیان اینکه ۲۰ شاعر صومعه سرایی کتاب شعر دارند، افزود: در ۲ ساله گذشته ۵ مجموعه شعر از این شاعران منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت