Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@16:08:36 GMT

وکیل بابک زنجانی: از آزادی او بی‌اطلاعم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۵۰۲۷

صراط:

رسول کوهپایه‌زاده درباره خبر آزادی بابک زنجانی گفت: از آزادی ایشان مطلع نیستم، من هم در فضای مجازی چیزهایی دیده‌ام.

وکیل بابک زنجانی ادامه داد: مطابق رای قطعی دیوان عالی کشور، صراحتاً گفته شده چنانچه آقای زنجانی موفق به پرداخت بدهی خود شود، استحقاق ماده ۱۱۴ قانون مجازات‌های اسلامی را دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که ماده ۱۱۴ قانون مجازات‌های اسلامی مستقیماً اشاره به عفو و بخشش دارد، تاکید کرد: در رای قضایی دیوان آمده است که چنانچه ایشان بدهی‌شان را پرداخت کنند، می‌توانند از این ماده بهره‌مند شوند.

کوهپایه‌زاده گفت: مطلع هستم مدتی است که تلاش‌های قابل توجهی برای بازپرداخت بدهی‌های آقای زنجانی صورت گرفته که بنا به دلایلی مسائل محرمانه است و البته به دلیل مسائل تحریمی نمی‌توان آنها را بازگو کرد اما همین قدر می‌توانم عنوان کنم که اراده جدی صورت گرفته تا آقای زنجانی بدهی‌هایش را پرداخت کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وکیل بابک زنجانی قانون مجازات های اسلامی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: خاندوزی: روند نرخ بیکاری کاهشی است

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

کد خبر: 1228288 برچسب‌ها اقتصاد ایران

دیگر خبرها

  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان