Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: توسعه توان نظامی در دستور کار مقاومت فلسطین و لبنان قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا،  آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود به مناسبت روز جهانی قدس خطاب به مردم دنیا موضوعات و چالش‌های اصلی مسئله فلسطین را در میان گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سخنان امام خامنه‌ای فصلی نو در مبارزه مجاهدان فلسطینی در برابر اشغالگری صهیونیست‌هاست

ایشان بر لزوم بیداری ملت‌های منطقه درقبال توطئه‌های رژیم اشغالگر، آمریکا و همچنین تلاش‌های آنان برای به فراموشی سپردن درد قدیمی ملت فلسطین در مواجهه با اشغالگران تأکید کردند. 

فلسطين موضوع اصلی جهان اسلام است

اسامه حمدان، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگو با خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا گفت: سخنرانی امام خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس در راستای مواضع حکیمانه و محکم ایشان در حمایت از موضوع فلسطین و گروه‌های مقاومت در راستای آزادسازی سرزمین فلسطین ایراد شد. همان‌گونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمودند؛ فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام است و امام خامنه‌ای تأکید کردند که موضوع فلسطین باید در رأس اولویت‌های امت اسلامی قرار داشته باشد و با زبان مقاومت باید با دشمن صهیونیستی سخن گفت.

اسامه حمدان، عضو دفتر سیاسی حماس

وی افزود: زبان مقاومت زبان همه آزادی‌خواهان و مستضعفان جهان است. مقاومت اسلامی تنها به اندازه نیاز خود برای دفع ظلم ظالمان دست به سلاح می‌برد و باقی موارد، ایمان و اخلاق مبارزان فلسطینی است که برتری گروه‌های مقاومت را در برابر دشمن صهیونیستی تضمین می‌کند.

مسئول روابط بین‌الملل حماس تأکید کرد: توسعه توان نظامی و قدرت تسلیحاتی قطعاً در دستور کار گروه‌های مقاومت در فلسطین و لبنان قرار دارد. علاوه بر این، توصيه می‌کنم که تداوم  همكاری میان گروه‌های فلسطینی موضوع بسیار مهمی است. این همکاری در مواجهه با دشمن ‌تاثیر بسزایی در تحقق دستاوردها و پیروزی‌ها داشته است. فکر می‌کنم این همکاری تداوم خواهد داشت و سزاوار است هر فرد مخلص و معتقد به آرمان فلسطین به این جبهه بپیوندد.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: حماس روز قدس موضوع فلسطین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اسامه حمدان خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حزب الله لبنان حمله های جدیدی به مواضع اشغالگران و تجهیزات آنها انجام داد.

حزب الله لبنان صحنه ای از شکار یک خودر نظامی هامر ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی به نمایش گذاشت.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شریف و شجاع آن رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۷:۱۵(به وقت محلی) روز یکشنبه ۲۱ آوریل، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در مرکز المالکیه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6084783

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند