Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- در جریان برد 5-2 بایرن مونیخ مقابل آینتراخت فرانکفورت در هفته بیست و هفتم بوندس لیگا، چند رکورد مهم به وسیله شاگردان هانس دیتر فلیک شکسته شد. به نقل از اوپتا به مرور این رکوردها می پردازیم:

ثبت 80 گل در 27 هفته؛ بایرن مونیخ اولین تیم تاریخ بوندس لیگا است که موفق به ثبت چنین رکوردی می شود. (2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
96 گل در هر بازی) بایرن مونیخ از زمان معارفه هانس دیتر فلیک به عنوان سرمربی خود در 17 بازی بوندس لیگا به میدان رفته و موفق به ثبت 55 گل شده است. (3.23 گل در هر بازی) ثبت 55 گل در 17 بازی نخست یک سرمربی در تاریخ بوندس لیگا بی سابقه است. عملکرد فلیک در 17 بازی به عنوان سرمربی بایرن مونیخ در بوندس لیگا: 14 برد، 1 تساوی و 2 باخت بایرن مونیخ در 13 بازی اخیر خود در بوندس لیگا به 12 برد و 1 تساوی (0-0 مقابل لایپزیش) رسیده است. روبرت لواندوفسکی در 35 بازی این فصل خود با پیراهن بایرن مونیخ در همه رقابت ها موفق به ثبت 41 گل شده است. او طی 5 فصل اخیر همواره از مرز 40 گل عبور کرده است. لواندوفسکی در فصل جاری بوندس لیگا موفق به ثبت 27 گل شده است. بهترین رکورد او در بازی های لیگ در فصول 2015/16 و 2016/17 رقم خورد. (30 گل) بهترین گلزن تاریخ بوندس لیگا در طول یک فصل، گرد مولر است. (40 گل در فصل 1971/72) لواندوفسکی با 27 گل در کنار چیرو ایموبیله قرار گرفت و اکنون در صدر جدول عنوان کفش طلای فصل جاری اروپا حضو دارد. توماس مولر در 27 بازی این فصل بوندس لیگا موفق به ثبت 7 گل و 17 پاس گل شده است. او از نظر ثبت پاس گل، بهترین رکورد را در فصل جاری پنج لیگ معتبر اروپایی در اختیار دارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ موفق به ثبت بوندس لیگا گل شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود که مسیر قهرمانی اش در لالیگا هموار بود و توانست با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده بالاتر از بارسای پپ گواردیولا قهرمان شود اما در لیگ قهرمانان بخت یار کهکشانی ها نبود. 

بعد از شکست 2-1 در مونیخ، رئال در بازی برگشت در برنابئو 2-1 برنده شد ولی در ضربات پنالتی ستاره هایی چون راموس، رونالدو و کاکا ضرباتشان را خراب کردند تا بایرن به فینال برود. مورینیو بعد از آن بازی از ناراحتی گریه کرده بود.

آقای خاص در مصاحبه با آمازون پرایم و در مورد آن بازی گفت: «ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و معتقدم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، قهرمان می شدیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.»

مورینیو ادامه داد: «بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌، داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندس (مدیر برنامه‌ها) زنگ زد و به من گفت، یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است. من هم در جواب به مندس گفتم، من هم حال خوشی ندارم، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.»

رئال مادرید و بایرن حالا در یک نیمه نهایی دیگر سه شنبه شب به مصاف هم خواهند رفت و مثل همیشه این یک بازی کلاسیک جذاب در فوتبال اروپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم