Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@07:36:29 GMT

قیمت انوع شکلات و تافی در آستانه عید فطر

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۵۳۵۷

قیمت انوع شکلات و تافی در آستانه عید فطر

قیمت انواع شکلات در بازار به شرح زیر است: 

    نام کالا قیمت (تومان) شکلات پذیرایی مخروطی سوربن - 350 گرم   ۲۶,۰۰۰ شکلات مغزدار فرمند سری رومیتا مقدار 400 گرم ۳۸,۰۰۰  شوکو دراژه فرمند مقدار 370 گرم ۳۵,۰۰۰  شکلات شیری با گرانول قهوه فرمند وزن 330 گرم ۲۹,۸۰۰  تافی مغزدار المان با طعم میوه ای - 1 کیلوگرم ۳۶,۰۰۰  فرآورده شکلات ویولتا مدل Center Filled مقدار 400 گرم ۳۳,۰۰۰  شکلات تابلت تلخ مخلوط فرمند مقدار 500 گرم ۲۵,۹۰۰  آبنبات میوه ای مخلوط کازیوه مقدار 1 کیلوگرم ۲۷,۰۰۰  تافی شیری کازیوه مقدار 1 کیلو گرم ۳۲,۰۰۰ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!

لازم نیست همین حالا ماشین‌حساب برداشته و حساب و کتاب کنید ۱۰۷ میلیون یورویی که مثلاً چهار سال پیش از جیب مالباختگان رمزارز «کینگ‌مانی» رفته، با قیمت امروز ارز چقدر می‌شود؟ به جایش، چون دست‌کم حکم سه متهم اصلی این پرونده روز گذشته صادر شده، این مطلب را به دقت بخوانید و اگر اهل سرمایه‌گذاری در زمینه ارز دیجیتال و این جور چیزها هستید، حواستان را بیشتر جمع کنید.

بازاریابی شبکه‌ای
البته من به جای شما عدد ۱۰۷ میلیون یورو را ضرب‌در مثلاً۷۰هزارتومان کردم و ماشین‌حساب، عدد ۴۹/۷ E۱۲  را جلو رویم گذاشت! لابد منظورش این بود که تعداد صفرهای «تومان» مورد نظر و رقم کلاه‌برداری خیلی بالاتر از ارقام و اعدادی است که من و شما با آن سروکار داریم. بنابراین بی‌خیال این ارقام نجومی شده و سراغ تکمیل مطلب رفتم.
شما هم اگر یادتان نباشد، بیشتر از ۴هزارو۱۰۰ شاکی پرونده که صابون شرکت «بادران گستران» به رختشان خورده بود، سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ و ارز دیجیتال «کینگ‌مانی» را خوب یادشان است.
«بادران گستران» سال ۱۳۸۹ به عنوان یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای تأسیس شد. این شرکت‌ها همان‌طور که از اسمشان پیداست فقط بازاریابی و رساندن محصول به دست مصرف‌کنندگان را به عهده دارند. محصولاتی که توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های دیگر تولید شده و توسط بازاریاب‌های متعدد (که در واقع مشتریان شرکت بازاریابی شبکه‌ای هستند) به فروش می‌رسد. مشتریان یا همان بازاریاب‌ها، پورسانت‌بگیر هستند و در ازای مشتری تازه‌ای که به مجموعه اضافه کنند پورسانت یا جایزه و تخفیف نصیبشان می‌شود. تا اینجای کار هیچ مشکلی وجود ندارد و «بادران گستران» هنوز کلاهبردار نیست و دارد یک فعالیت مشروع و قانونی انجام می‌دهد. پایه‌گذاران شرکت هم «فریدون قربانیان مشهدی» و همسرش «سیده شهره موسوی» هستند و البته فرزندانشان (فرشید، فرنوش و شیدا) هم در ادامه به مجموعه اضافه شده و در هیئت مدیره حضور دارند. حتی اینکه قربانیان و همسرش همزمان نامشان در هیئت مدیره ۹ شرکت دیگر با پست و سمت‌های مختلف دیده می‌شود، به نظر مشکلی ندارد و شاخک‌های هیچ ناظری به آن‌ها ‌حساس نشده است. به هر حال بعداً مشخص می‌شود که  نه دور از چشم دیگران بلکه خیلی آشکارا یکی از این شرکت‌ها که سال ۸۶ توسط همین دو نفر پایه‌گذاری شده، قرار بوده در زمینه نیروگاه‌های برق-آبی فعالیت کند و سال ۸۷ هم سهامش را در بورس به فروش گذاشته و سال ۱۳۹۳ در اوج فعالیت «بادگستران» اعلان ورشکستگی کرده است. قربانیان و همسرش هم تمام تلاششان را متوجه «بادران» کرده‌اند که درآمدش سرشار و کم‌ دردسر است و با گسترش در بسیاری از نقاط کشور بیشتر از ۷۰درصد سهم بازاریابی شبکه‌ای کشور را به خودش اختصاص می‌دهد. شاید همین گسترش و شعبه زدن‌ها و بعد استقبال کم‌نظیر سرمایه‌گذاران و بازاریابان و ورود انبوه پول و سرمایه‌، به مرور مؤسسانش را قلقلک می‌دهد که با کمی زحمت بیشتر، به درآمد سرشار ارزی هم دست پیدا کنند.

اطلاعیه وزارت اطلاعات
احتمالاً برخی از فعالان و سرمایه‌گذاران در این شرکت از سال ۱۳۹۹ و یا حتی پیش از آن و بالاگرفتن فعالیت شرکت بادران در زمینه ارزدیجیتال متوجه شده بودند که اوضاع مشکوک است، اما اوایل مهر سال۱۴۰۰ بود که با اطلاعیه وزارت اطلاعات، گند کار درآمد! در این اطلاعیه آمده بود: «... یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاه‌برداری در سطح کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت. این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمزارز مجعول «کینگ‌مانی»، مبالغ هنگفتی را از زیرمجموعه‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسان‌های ساختگی در قیمت رمزارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده‌اند. در این عملیات اعضای این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به‌ دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی است». اینکه در اطلاعیه وزارت بازرگانی از اصطلاح «رمزارز مجعول» استفاده می‌شود یعنی گردانندگان مجموعه «بادران» خودشان هم اتفاقی به دام بازار ارز دیجیتال نیفتاده‌اند و برای کلاه‌برداری به اسم ارز دیجیتال کلی نقشه و برنامه داشته‌اند. بررسی‌هایی که توسط متخصصان در همان سال ۱۴۰۰ انجام شد نشان داد طراحان وب‌سایت ارز «کینگ‌مانی» آن را جوری طراحی کرده‌اند که مثلاً در اصل سوئدی به نظر برسد و بنیان‌گذاران آن هم انگار خارجی‌ها هستند. هرچند بررسی‌ها نشان می‌داد ۷۳درصد ترافیک ورودی سایت در همان سال از طرف ایران بوده است و سرنخ ماجرا نه به سوئد بلکه کشور خودمان برمی‌گردد. برخی گردانندگان این وب‌سایت پیش از اطلاعیه وزارت اطلاعات اعلام کرده بودند ارز«کینگ‌مانی» و وب‌سایتش متعلق به امروز و دیروز نیست که بشود اسمش را جعلی و کلاه‌برداری گذاشت، بلکه خیلی قدیمی‌تر از این حرف‌هاست. این در حالی بود که اگر کسی اطلاعات دامنه KingMoney.io را در اینترنت پیگیری می‌کرد متوجه می‌شد در ماه پنجم سال ۲۰۱۹ میلادی این دامنه ثبت شده است و قدمت و پیشینه‌ای ندارد. 

مستند کلاه‌برداری
ساده‌اش می‌شود این که گردانندگان یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای خودشان پول و ارز دیجیتالی ساخته، خودشان قیمت آن را به صورت کاذب بالا برده و سهامداران و بازاریاب‌ها را تشویق کرده‌اند تا پول و سرمایه‌شان را ابتدا به یورو بگیرند، بعد به بیت کوین و بعدتر به «کینگ‌مانی» تبدیل کنند. برخی هم اگر زرنگی کرده و سرمایه‌شان را نزد شرکت به صورت بیت‌کوین حفظ کرده بودند، یک روز در سایت متوجه شده‌اند بیت‌کوین‌هایشان پریده و دیگر وجود ندارد! مستند اینکه دقیقاً چه اتفاقی افتاده بود و گردانندگان «بادران گستران» چطور با ارز دیجیتال جعلی، پول هنگفت به جیب زده بودند را می‌شود در صحبت‌های برخی مالباختگان دید: «اواخر سال ۹۴ وارد شرکت بادران شدم.  ابتدا در یکی از جلسات اعلام شد شرکت پنل بین‌الملل را فعال کرده است و ما با خرید آن، جایگاه را فعال کردیم... هر دو نفری که خرید می‌کردند ۳۰ یورو پاداش دریافت می‌شد و من هم به‌صورت یورو پورسانت می‌گرفتم... بعدها شرکت اعلام کرد شما علاوه بر یورو می‌توانید ارز دیجیتالی هم دریافت کنید... بعدها دوباره اعلام کرد دیگر امکان پرداخت یورو نیست و شما باید ارز دیجیتالی به ‌عنوان پورسانت کارهای خود دریافت کنید. اوایل برای جلب اعتماد بیت‌کوین می‌دادند و پس از مدتی فقط «کینگ‌مانی»... سال۱۳۹۹ اعلام کردند کینگ‌مانی شما را ثروتمند خواهد کرد... با وجود این، من همه پول و پورسانت خودم را نزد شرکت از کینگ‌مانی به بیت‌کوین تبدیل کرده بودم. منتظر بودم وقتی قیمت بیت‌کوین بالا رفت سرمایه خودم را خارج کنم. اما یک‌باره سایت شرکت اعلام کرد برداشت بیت‌کوین بسته شده! قیمت بیت‌کوین تا ۶۴ هزار دلار هم رسیده بود، ولی ما نمی‌توانستیم ارز خودمان را خارج کنیم. بعد هم که سایت به‌روزرسانی شد متوجه شدیم بیت‌کوین‌های ما را تبدیل به کینگ‌مانی کرده‌اند!»   

خبرنگار: مجید تربت‌زاده منبع: قدس آنلاین مجید تربت‌زاده

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • کشف پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!
  • توقیف شوتی‌ها در رودبار
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • شوک بنگاه‌ها در آخر سال
  • قیمت درهم امارات امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • کله پاچه برای چه کسانی مضر است؟