Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمدی با اشاره به ادامه رزمایش مواسات و همدلی گفت: در این راستا یک‌هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی میان اقشار آسیب‌دیده از کرونا ویروس در آبادان توزیع شد.

«شاپور احمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به ادامه رزمایش مواسات و همدلی اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش کمکهای مومنانه (طرح مواسات و همدلی) که توسط رهبر معظم انقلاب طرحریزی شدT از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از هشت‌هزار بسته غذایی حمایتی میان اقشار آسیب‌دیده از کرونا و خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار شهرستان آبادان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان با بیان اینکه این بسته‌ها شامل برنج، حبوبات، روغن، رب ‌گوجه‌، ماکارونی، سویا و لوزام بهداشتی هستند افزود: این رزمایش سراسری برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت سپاه و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، خیرین، شیوخ و اصناف این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها در راستای اجرای رزمایش مواسات همدلی و احسان در اختیار مردم مناطق کم‌برخوردار شهر و روستا قرار گرفته است تصریح کرد: با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی و شکست کامل ویروس کرونا، مشکلات جامعه کم‌تر خواهد شد.

 

احمدی با بیان اینکه در این مرحله از طرح همدلی یک‌هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی میان نیازمندان توزیع شد عنوان کرد: در تلاش هستیم که این طرح ادامه‌دار باشد و از این طریق به افراد نیازمند سطح شهرستان آبادان خدمات‌رسانی کنیم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه طرح مواسات و همدلی توزیع بسته های معیشتی رزمایش کمک های مومنانه کرونا ویروس توزیع بسته های حمایتی منطقه آزاد اروند اقشار آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان