Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های امنیتی و پلیس در چند کشور اروپایی با حمله به معترضانی که ضد قوانین و محدودیت‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا تظاهرات کرده بودند، تعداد زیادی را بازداشت کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گروه‌هایی مختلفی از مردم در چند کشور اروپایی روز شنبه به خیابان‌ها آمده و علیه تصمیمات دولت‌های خود برای اعمال قوانین و محدودیت‌های مرتبط با ویروس «کووید۱۹»، تظاهرات و اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، پلیس آلمان می‌گوید در روز گذشته هزاران آلمانی با تظاهرات در خیابان‌ها، اعتراض خود را نسبت به محدودیت‌‌های اعمالی از سوی دولت نشان دادند.

این در حالی است که دولت آلمان طی روزهای اخیر با توجه به پایین‌تر بودن نرخ تلفات ویروس کرونا در این کشور نسبت به برخی دیگر کشورهای اروپایی، رفع برخی محدودیت‌های کرونایی را آغاز کرده است.

به نوشته رویترز، علی‌رغم اینکه دولت «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان بر لزوم تداوم برخی محدودیت‌ها جهت آهسته شدن شیوع ویروس کرونا تاکید دارد، اما تظاهرات‌کنندگان برای سومین آخر هفته پیاپی به خیابان‌ها آمده و خواستار رفع محدودیت‌ها شدند.

بر این اساس، پلیس آلمان نیز در مقابله با معترضانی که قوانین فاصله‌گذاری را رعایت نکرده و حتی از ماسک نیز استفاده نکرده بودند، ۶۰ نفر از آنها را بازداشت کرد.

روزنامه «تاگ‌اشپیگل» نیز گزارش داد که دو افسر پلیس آلمانی در این زد و خوردها، مصدوم شده‌اند.

این در حالی است که شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در آلمان به ۱۷۸ هزار نفر نزدیک شده و تا کنون بیش از ۸ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

در اسپانیا هزاران نفر از طرفداران حزب راست‌گرای افراطی «وُکس» با خودروهای خود راهپیمایی بزرگی در خیابان‌های شهر مادرید به راه انداخته و علیه قوانین قرنطینه‌ای اعتراض کردند.

به نوشته وبگاه شبکه «دویچه وله» این افراد، «پدرو سانچز» نخست‌وزیر اسپانیا را متهم می‌کنند که درباره تاثیرات این بحران بهداشتی دروغ می‌گوید و با محدود کردن مردم به خانه‌هایشان و بستن کسب‌وکارها به بهانه قرنطینه، حقوق آنها را نقض می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آلمان ویروس کرونا تظاهرات قرنطینه ویروس کرونا محدودیت ها پلیس آلمان خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد

سرهنگ “پیمان کرمی” روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

منبع: ایرنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی
  • مخالفت دوباره شولتز با ارسال موشک تاروس و اعزام نیرو به اوکراین
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها در تل‌آویو/ برخی بازداشت شدند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال