Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:40:52 GMT

توقیف موتورسیکلت سنگین در کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۵۴۱۱

توقیف موتورسیکلت سنگین در کبودراهنگ

سرهنگ مجید گلی فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کبودراهنگ در اجرای حکم مقام قضائی حین بازرسی از یک منزل، مدارک یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۲۵۰ سی سی را بررسی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریالی این موتورسیکلت، افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، این موتورسیکلت فاقد مدارک است که برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گلی خاطرنشان کرد: راکب این موتورسیکلت در ساعات پایانی شب با تردد در سطح شهر، آسایش و آرامش شهروندان را سلب کرده بود که توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موتور سیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند