Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: می‌شد فینال را یک هفته دیرتر برگزار کرد تا آمادگی 2 تیم برای این دیدار بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره شروع تمرینات این تیم پیش از بازی فینال لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات ما قرار است بعد از تعطیلات عید فطر از روز چهارشنبه به صورت رسمی آغاز شود و بازیکنان سه شنبه در تست‌های پزشکی باشگاه شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی مس سونگون درباره زمان بازی فینال لیگ برتر بیان داشت: سازمان لیگ برتر فوتسال می‌توانست تاریخ فینال لیگ برتر را یک هفته دیرتر تعیین می‌کرد تا هر ۲ تیم با شرایط خوبی وارد بازی فینال می‌شدند. این تصمیمی بود که در جلسه کمیته فوتسال گرفته شد و ما تابع آن هستیم، به نظر من سازمان لیگ برتر فوتسال قصد داشت بازی فینال را هر چه سریع‌تر از سر خود باز کند وگرنه می‌شد این بازی را یک هفته دیرتر برگزار کرد.

افضل خاطر نشان کرد: سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفته بازی سوم فینال را در شهر کرمان برگزار کند. امیدوارم که تیم ما بتواند در همان مسابقه رفت و برگشت بازی را تمام کرده و دیگر کار به بازی سوم کشیده نشود. بازی فینال قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

سرمربی مس سونگون تصریح کرد: اگر مسوولان سازمان لیگ بازی فینال را در همان اسفند ماه برگزار می‌کردند خیلی بهتر بود، زیرا شرایط در آن زمان نسبت به الان بهتر بود و بازیکنان هر ۲ تیم از نظر بدنی در شرایط خوبی بودند. در حال حاضر بازیکنان مس و گیتی‌پسند در حدود ۷۰ روز است که از تمرینات تیمی دور هستند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال مس عید فطر فارس تبریز مس سونگون ورزقان علی افضل بازی فینال سازمان لیگ مس سونگون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

کد خبر 846477 برچسب‌ها ایران و افغانستان فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی افغانستان

دیگر خبرها

  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد