Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت حمایت دولت از فعالان گردشگری آسیب دیده از کرونا تاکید کرد. تاریخ انتشار: 03:25 - 04 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۴۹۳

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو با میزان به تشریح آخرین وضعیت کمک‌های دولتی در حمایت از فعالان گردشگری که با شیوع کرونا آسیب اقتصادی دیده‌اند، پرداخت و گفت: انتظار ما از دولت و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این است که به زیرساخت‌ها و فعالان عرصه گردشگری توجه کافی و لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این شرایط اگر بنای مسئولان بر بازشدن مراکز گردشگری قرار گرفته است، خوب است که دولت به اختصاص کمک و حمایت از مشاغلی که در این ایام آسیب دیدند، بپردازند.

حق شناس با اشاره به آسیب اقتصادی شدید برخی مشاغل مرتبط با حوزه گردشگری پس از شیوع کرونا تصریح کرد: کافه‌ها، رستوران‌ها، موزه‌ها، هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی در این چندماه اخیر پس از شیوع کرونا آسیب سختی دیدند و از این بابت حداقل انتظار این است که ادامه کار به خودشان واگذار نشود و حمایت لازم از آنان صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: بازگشایی مراکزتفریحی روباز و طبیعت‌گردی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به عدم کمک دولت در حوزه حمل و نقلی چه انتظاری می‌توان از کمک دولت به بحث گردشگری داشت، تصریح کرد: حوزه حمل و نقلی هم با موضوع گردشگری مرتبط است و آژانس‌های مسافرتی بخشی از حوزه حمل و نقلی محسوب می‌شوند که دولت باید از این مشاغل حمایت کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گردشگری شورای شهر تهران گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • حمایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان