Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار، آسمان استان ابری و مه‌آلود شده و در دو روز آتی در برخی مناطق بارش‌های خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طی روز گذشته همچنان حاکمیت هوای گرم در استان تداوم داشت و شاهد وزش باد گاهی به‌صورت تند در برخی مناطق تند تا نسبتاً شدید به‌ویژه در ساعات عصر بودیم و از عصر توده هوای سرد به استان نفوذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فعال شدن این توده هوا از شامگاه گذشته، دمای هوا روند کاهشی داشته و طی روزهای یکشنبه(عید فطر) و دوشنبه هفته جاری کاهش دمای هوا تا ۱۵ درجه سلسیوس موجب هوای خنک در استان می‌شود.

با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار، آسمان استان ابری و مه‌آلود شده و در دو روز آتی در برخی مناطق بارش‌های خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

این سامانه ناپایدار تا بعدازظهر دوشنبه فعال خواهد بود و با خروج این سامانه تا پایان هفته جاری جوی پایدار با افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

-انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی دما هوا باد اردبیل عید فطر برخی مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از وقوع رگبار، صاعقه و تگرگ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی نریمان ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: امروز جوی ناپایدار در استان حاکم بوده و با توجه به تداوم سامانه بارشی در برخی از نواحی استان به ویژه نیمه شرقی استان شاهد بارش باران همراه با رعدوبرق خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به تداوم بارش‌های رگباری در برخی از نواحی استان وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید، بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ در سطح استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش‌های اخیر در استان تاکید کرد: بیشترین میزان بارش نیز به مقدار ۱۷.۵ میلی متر از شهرستان اهر گزارش شده است. از لحاظ دمایی نیز طی هفته‌ی جاری شاهد افزایش دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

نریمانی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۲ و هشت درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی آن نیز ۲۰ درجه بالای صفر است.

وی در خصوص سردترین و گرم‌ترین شهر استان، عنوان کرد: سراب با دمای یک درجه بالای صفر سردترین و جلفا با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است‌.

کد خبر 747263

دیگر خبرها

  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق