Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان خوزستان در روز گذشته (سوم خردادماه) را بخوانید.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان خوزستان در روز گذشته (شنبه سوم خرداد ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

موزه‌ای به وسعت یک تاریخ و حکایتی از شیران روز و عابدان شب!

موزه دفاع مقدس خرمشهر روایتگر جهاد و حماسه و همت و غیرت و فداکاری مردان و زنانی است که برای حفظ اسلام و مکتب و خاک و وطن و ناموس از تمام تعلقات خود گذشتند و با خون خود، مُهر استقلال و عزت به پای این وطن زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطالبه‌گری یا یقه‌کشی؟!

نباید با خود ملاک پنداری بچه های انقلابی را به چند دسته تقسیم کرد این سنت غلط همان روشی است که منادی آن جریان انحرافی بود

شهری با گوشواره‌های خونی

کلمات در ذهنم به شورش افتاده بودند و باید از حصار سَر آزادشان میکردم، دیگر صدایی جز فکرهایم نمی‌شنیدم، همانجا روی زمین خاکی شروع به نوشتن کردم: بسمِ ربِ الخمینی، بماند به یادگار از شهری با گوشواره‌های خونی: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود».

زنگ خطر وضعیت قرمز در خوزستان/ شناسایی 524 مبتلای جدید به کرونا در خوزستان

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به عدم همکاری مردم در اجتناب از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ و بازارها، پیش‌بینی افزایش آمار در روزهای آینده دور از انتظار نخواهد بود.

واردات شکر به جای خط تولید کارخانه/ متهم برای جعل سند به هفت تپه رفته بود

سومین جلسه رسیدگی به پرونده ۱۸ جلدی تخلفات ارز‌های دولتی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

 

واکنش استاندار خوزستان به ذکر نام وی و خانواده اش در دادگاه هفت تپه

استاندار خوزستان در واکنش به ذکر نام وی و خانواده اش در دادگاه هفت تپه گفت:ماه پشت ابر نمی ماند کمی صبر کنید به زودی همه چیز روشن می شود.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید

انتهای پیام/72068

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اسلام مقام معظم رهبری رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

اداره کل هواشناسی استان کرمان با ارائه گزارشی از میزان بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیشترین بارندگی در سیرجان به میزان ۳۲.۲ میلی‌متر ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان آمده است: طی ۲۴ ساعت گذشته در اکثر ایستگاه‌های هواشناسی کرمان بارندگی ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی مربوط به ایستگاه سیرجان به میزان ۳۲.۲ میلی‌متر و پس از آن جیرفت با ۳۱ میلی‌متر بود.

هم‌چنین در ایستگاه‌های کهنوج ۳۰.۰ میلی‌متر، فیض آباد راور ۲۷.۰ میلی‌متر، رودبار جنوب ۲۵.۰ میلی‌متر، بم ۱۹.۶ میلی‌متر، فهرج ۱۷.۶ میلی‌متر، انار ۱۷.۲ میلی‌متر، شهربابک ۱۳.۶ میلی‌متر، لاله‌زار ۱۲.۵ میلی‌متر و راین ۱۲.۲ میلی‌متر ثبت شده است.

بنا بر اطلاعیه اداره کل هواشناسی کرمان، ایستگاه‌های راور ۱۱.۶ میلی‌متر، بافت ۱۰.۶ میلی‌متر، رفسنجان ۹.۳ میلی‌متر، رابر ۸.۶ میلی‌متر، بردسیر ۸.۳ میلی‌متر، ارزوییه ۸.۲ میلی‌متر و زرند ۷.۷ میلی‌متر بارندگی دریافت کرده‌اند.

کد خبر 745340

دیگر خبرها

  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته
  • کسب رتبه اول دادگستری استان ایلام در اجرای احکام کیفری در کشور
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • خبر‌های ورزشی ۲۷ فروردین فارس
  • هوای مشهد از «پاک» به «سالم» تغییر کرد
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی