Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین حسینی سنگربان آبی پوشان پایتخت سخنانی را بر زبان آورد که تنها بیانگر یک فکر احساسی است که جز خود به کسی و چیزی فکر نمی کند و البته خبر از یک توهم همیشگی هم در فوتبال ایران می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرانجام بعد از نزدیک به سه ماه تعطیلی لیگ مجوز شروع تمرین به تیم ها داده شد و قرار است که رقابت های لیگ برتر در روزهای پایانی خرداد ماه استارت خورد تا بار دیگر هیجان به لیگ برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنانکه پیش بینی می شد که همه مدعیان قهرمانی به استثنای پرسپولیس از این تصمیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ راضی نیستند به ویژه استقلال که از مربی گرفته تا بازیکن و مدیر باشگاه علیه تصمیم سازمان لیگ بیانیه صادر کرده اند و مخالف ادامه لیگ نوزدهم هستند. جدیدترین اعتراض به سیدحسین حسینی برمی گردد که مصاحبه چند ثانیه ای او یک فاجعه را رقم زد که بدون شک تنها در فوتبال ایران شاهد آن خواهیم بود.

” لیگ را بگذارند سه ماه دیگر که ویروس ضعیف شد برگزار کنند.الان اگر ما کرونا بگیریم فوتبال مان تمام می شود و باید برویم و در خانه بنشینیم.خب یک جام بخرند و به آنها بدهند. تمامش کنید دیگر”

مگر می شود که یک دروازبان آن هم در حد تیم ملی و باشگاه بزرگی چون استقلال اینگونه لب به سخن گشاید؟ سخنان حسینی نه کارشناسایی است و نه منطقی پشت آن است و مهم تر از آن همه فوتبال ایران را زیر سوال می برد؟ اصلا اگر قهرمانی در فوتبال ایران از نگاه سنگربان استقلال در بیرون از زمین رقم می خورد پس باید به قهرمانی های این باشگاه هم که جزو پرافتخارترین ها است شک کرد.

سیدحسین حسینی سنگربان استقلال سه جمله بر زبان می آورد که باید روی هر سه آنها مکث کرد و از او پرسید: آقای حسینی لیگ را سه ماه دیگر برگزار کرد؟

از سیدحسین حسینی سنگربان جوان استقلال باید پرسید که چگونه به این نتیجه رسیده است که سه ماه بعد باید لیگ برگزار شود و کرونا از بین خواهد رفت.مگر سنگربان آبی پوشان اخبار کرونایی را دنبال نمی کند؟ باب اطلاع حسینی باید گفت که هیچ کسی خبر از پایان کرونا نداده است و حتی پیش بینی ها حاکی از این است که کرونا ممکن است که در پاییز شدت بیشتری به خود گیرد و حالا حالاها مهمان خواهد بود.

از طرف دیگر و باب اطلاع سنگربان آبی پوشان باید گفت که AFC اصرار دارد که باید تکلیف همه لیگ ها تا دو ماه آینده مشخص شود و بعد از آن لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی برگزار خواهد شد. آیا سنگربان آبی پوشان پایتخت انتظار دارد که تازه سه ماه دیگر لیگ ایران شروع شود؟ آنها چگونه می خواهند که بدون حضور در لیگ در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند؟ حتما بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا چون استقلال شانس صعود دارد اشکالی ندارد.

و اما قسمت دوم صحبت های حسینی که بسیار عجیب است و آن اینکه« اگر ما کرونا بگیریم فوتبالمان تمام می شود» این چه استدلال و اظهار نظری است؟ مگر می شود که یک فوتبالیست که بدن بسیار آماده و روی فرمی دارد به خاطر کرونا برای همیشه خانه نشین شود؟ کرونا مگر باعث فلجی، کوری و یا کری و یا هر بیماری دیگر می شود که اینگونه سنگربان آبی پوشان را ترسانده است؟تا کنون کدام فوتبالیست که به کرونا مبتلا شده است خانه نشین شده است؟

آقای سیدحسین حسینی شما فوتبالیست ها بارها درباره حقوق و قراردادهای نجومی خود اینگونه توجیه کرده اید که شما زحمت بسیاری زیادی کشیده اید و به راحتی به این جایگاه راه پیدا نکرده اید و خود را شایسته زندگی متفاوت می دانید. اما سوال این است که شما در شرایط کنونی با بقیه مردم ایران چه تفاوتی دارید؟ چرا باید پرستاران در این شرایط سرکار روند و معلمان به مدرسه فراخوانده شوند و کارمندان سر کار روند و….. اما فوتبالیست ها به خاطر کرونا در خانه باید باقی بمانند و تازه اگر حقوق خود را هم نگیرند خیلی زود اعتراض کنند. آیا این انصاف است؟

قسمت سوم مصاحبه حسینی« خب یک جام بخرند و به آنها بدهند. تمامش کنید دیگر»، قطعا اگر این اظهار نظر در هر لیگ دیگری بود باید فرد اتهام زننده توسط فدراسیون فوتبال و یا هر نهاد دیگر بازخواست می شد اما انگار که در فوتبال ایران به راحتی می توان اتهام زد بدون آنکه کسی پاسخگو باشد.

سنگربان آبی پوشان پایتخت به راحتی قهرمانی های پرسپولیس را زیر سوال می برد و براین باور است که سرخ پوشان با خرید جام به قهرمانی رسیده اند و بدون شک خود حسینی هم می داند که این یک اتهام است و حداقل واقعیت چنین چیزی را نشان نمی دهد.

آیا پرسپولیس سه فصل پیاپی (بدون احتساب این فصل) با کمک دست های پشت پرده قهرمان شده است و جام ها را خریده است؟ اگر اینگونه است پس دیگر تیم ها چرا اصلا رقابت می کنند و برای کسب عنوان قهرمانی این همه هزینه می کنند؟

آقای حسینی طبیعی است که پرسپولیسی ها خواستار ادامه لیگ باشند. آنها با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی جای دارند آن هم در لیگی که استقلال، تراکتور و سپاهان تا دندان مسلح هستند و برای قهرمانی بسته شده اند. آیا باید پرسپولیس به دنبال لغو لیگ باشد؟ به قول کاپیتان سابق استقلال اکنون اگر استقلال در جایگاه پرسپولیس بود بازهم حسینی می گفت که باید لیگ لغو شود آن هم بدون مشخص شدن قهرمان؟

نکته عجیب دیگر اینکه مصاحبه سیدحسین حسینی ۳ بار ضبط شده و به اشتباه فایل‌های متفاوت به خبرگزاری‌های متفاوت داده شده! که این هم قطعا علامت سوال هایی را در ذهن به وجود می آورد.

نمایشگر ویدیو

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سیدحسین حسینی سنگربان استقلال استقلال سنگربان استقلال سیدحسین حسینی سنگربان آبی پوشان فوتبال ایران سیدحسین حسینی سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 59 مسابقه ایران و ترکمنستان پاس عمقی بازیکنان سفیدپوش مهاجم ترکمن‌ها را در آستانه قرار گرفتن در موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی قرار داد. در حالی که یار شماره 9 ترکمن‌ها می‌توانست در موقعیتی عالی گل تساوی را بزند، اما دروازه‌بان باتجربه تیم ملی با استارتی سریع و خروج به موقع مانع از این امر شد.

حسینی در این صحنه با خروج از محوطه جریمه به صورت شیرجه‌ای با سر توپ را قبل از آنکه به مهاجم حریف برسد دور کرد تا از تک به تک شدن او با خودش جلوگیری کند.

ضربه سر بلند سیدحسین در فاصله‌ای دورتر دوباره به ترکمن‌ها رسید اما آنها با وجود اینکه حسینی به چارچوب برگشته بود، نتوانستند کار خاصی از پیش ببرند و به دروازه ایران برسند.

حسینی که بعد ازمدت‌ها مقابل ترکمنستان فیکس تیم ملی ایران شده بود، با انگیزه زیاد در این مسابقه حضور یافت و امیدوار است با عملکرد خوب جایگاه خود را درون چارچوب تیم ملی استحکام ببخشد.

دیگر خبرها

  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • سیدحسین حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!