Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال، این‌بار یک تصمیم خوب گرفته و می‌خواهد از فصل پیش‌رو تیم امید خود را در بازی لیگ برتر امید‌های کشور شرکت دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سال‌های سال است تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس بازیکن شاخص و تاپ به تیم بزرگ خود معرفی نکرده‌اند! به دلیل اینکه توجه به تیم‌های پایه کم شده است و سیاست نتیجه گیری آنی موجب شده هر دو باشگاه به‌دنبال ستاره تیم‌های دیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در گذشته هر دو تیم از امید خود بازیکنان شاخص جذب می‌کردند. نمونه اش در برهه‌ای که مجتبی جباری، آندو، طالب‌لو و… در تیم امید استقلال بازی می‌کردند.
استقلال، اما این‌بار یک تصمیم خوب گرفته است و می‌خواهد از فصل پیش‌رو تیم امید خود را در بازی لیگ برتر امید‌های کشور شرکت دهد. تا جایی که ذهن یاری می‌کند تیم‌های امید باشگاه‌های تهرانی در لیگ برتر امید‌های تهران حاضر بوده‌اند و طبیعی است سطح کیفی این بازی‌ها پایین‌تر از مسابقات لیگ برتر امید‌های کشور باشد که در آن تیم‌های شاخصی نظیر فولاد، سپاهان، ملوان، ذوب‌آهن و… حضور دارند.
این تصمیم بدون شک موجب می‌شود امید استقلال تیم قوی‌تری را روانه بازی‌ها کند و در این‌صورت می‌تواند در مسیر بازیکن‌سازی برای تیم استقلال گام‌های مؤثرتری بردارد. در فوتبال حرفه‌ای سال‌های سال است یک روز پیش از رویارویی دو تیم اصلی دو تیم امید با هم بازی می‌کنند. این دیدار در برخی لیگ‌ها حتی در سطح جوانان هم برگزار می‌شود، اما در ایران تیم‌های لیگ برتری برای اینکه مانع از افزایش هزینه‌های خود شوند تیم‌های امید خود را در بازی‌های کشور شرکت نمی‌دهند و از آن‌ها می‌خواهند در بازی‌های استانی شرکت کنند. این نگاه بد در حالی وجود دارد حتی الان هم در برخی باشگاه‌ها که هزینه برای فوتبال پایه در مسیر بازیکن‌سازی است و برای باشگاه سود است.
با حضور تیم امید‌های استقلال در لیگ برتر امید‌های کشور در آینده می‌توان شاهد معرفی بازیکنان خوبی از این تیم به استقلال باشیم. به این خاطر که کادر فنی تیم امید باید در فصل پیش‌رو یک تیم در حد و اندازه‌های قهرمانی کشور ببندد نه تیمی در سطح استان تهران. استقلال با این سیاست حتی قادر خواهد بود بازیکنان تیم امید خود را به تیم‌های دیگر بفروشد و از این مسیر درآمدزایی کند. چه خوب این تصمیم برای دیگر تیم‌های تهرانی نظیر پرسپولیس، پیکان، سایپا و… هم الگو شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندو تیموریان مجتبی جباری وحید طالبلو لیگ برتر امید های کشور امید خود تیم امید بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: دروتموند در فاز هجومی خوب است اما برد می‌خواهیم

سرمربی تیم بایرن مونیخ با تمجید از قدرت هجومی دروتموند گفت که شاگردانش فقط برای کسب سه امتیاز مسابقه وارد زمین خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در آستانه دیدار فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل بوروسیا دورتموند در هفته بیست‌‌وهفتم بوندس‌لیگای آلمان، گفت: مانوئل نویر، الکس پاولوویچ، رافائل گوئریرو و ساشا بوی را در اختیار نخواهیم داشت. در مورد نویر هم باید بگویم بحث ریسک کردن نیست، بلکه او هنوز درد دارد. امیدوارم یک هفته برای ریکاوری مانوئل کافی باشد و در بازی با هایدنهایم در درون دروازه خواهد بود.

وی اظهار داشت: انتظار دارم دورتموند برای برد بازی کند. این  تیم در کارهای هجومی خیلی خوب است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. آنها می‌خواهند مالک توپ باشند، به همین خاطر هر اتفاقی در بازی فردا می‌تواند بیفتد. جو خوبی در تیم ما حاکم است و در بازی‌های اخیر در فاز هجومی خیلی خوب بوده‌ایم. می‌خواهیم پیروز از زمین خارج شویم. می‌توانیم در دِرکلاسیکر به پیروزی برسیم. این یک بازی احساسی و مهم در بوندس‌لیگا با تاریخچه و رقابت بزرگی بین دو تیم است.

لام: کین تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای است/بایرن قوی‌تر برمی‌گردد

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ درباره بازگشت دو بال خود به شرایط بازی خاطرنشان کرد: کینگسلی کومان بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود و به ترکیب تیم بازخواهد گشت. سرژ گنابری نیز به ترکیب بازگشته است. هر دوی آنها بازیکنان مهمی برای ما هستند. حالا در فاز هجومی گزینه‌های بیشتری داریم. کومان و گنابری عالی تمرین کرده‌‌اند.

توخل در خصوص وضعیت مهاجم انگلیسی‌اش که در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ 37 گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده و 12 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است، گفت: هری کین روز گذشته به طور کامل به همراه تیم تمرین کرد. او در وضعیت خوبی قرار دارد و فردا بازی خواهد کرد.

ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند

وی درباره تصمیم ژابی آلونسو برای ماندن در بایرلورکوزن برای یک فصل دیگر با وجود علاقه‌مندی دو باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول به استخدامش گفت: فکر نمی‌کنم آدم مناسبی برای اظهارنظر در این خصوص باشم. این تصمیم ژابی آلونسو است و خودش تصمیم‌گیری می‌کند. نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم.

بایرن که در حال حاضر با 60 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا ایستاده و با لورکوزنِ صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد، از ساعت 21 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف دورتموندِ رده چهارمی خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توخل: دروتموند در فاز هجومی خوب است اما برد می‌خواهیم
  • آمار فوق العاده استقلال در خط دفاعی
  • لام:کین تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای است/بایرن قوی‌تر بازمی‌گردد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!