Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: طبق برنامه‌ریزی که از قبل صورت گرفته است قرار است اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان از نیم دوم خرداد برگزار شود اما هنوز مجوز به تکواندو داده نشده است.

آرش فرهادیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اردوی تیم ملی تکواندو گفت: طی جلساتی که از قبل با اعضای کادر فنی و رئیس فدراسیون تکواندو داشتیم، قرار بر این است که اردوی تیم ملی تکواندو از نیمه دوم خرداد ماه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا مجوزی برای فعالیت برخی رشته‌های ورزشی و از جمله تکواندو صادر نکرده است و ما فعلاً منتظر هستیم تا مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی صادر شود.

وی اظهار کرد: البته ما در حال تنظیم یک پروتکل بهداشتی در فدراسیون تکواندو هستیم و قرار است مسئول کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو هم پس از بررسی آن را تأیید کند. مجموعه‌ای از باید و نبایدها و اصول بهداشتی که اعضای کادر فنی و بازیکنان و همچنین کمیته اجرایی باید آنها را رعایت کنند، در این پروتکل گنجانده شده است تا مشکلی برای هیچ‌کس به وجود نیاید.

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تکواندو اظهار کرد: مسئولان سازمان لیگ هم تابع دستورات و ابلاغیه‌های وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا هستند. طبیعتاً اگر اجازه برگزاری رقابت‌های تکواندو داده شود، سازمان لیگ در این خصوص تدابیر لازم را انجام می‌دهد و این مسابقات با شرایط خاص برگزار خواهد شد تا پرونده لیگ برتر تکواندو در سال 98 بسته شود.

فرهادیان درباره وضعیت دو ملی‌پوش تکواندو اظهار کرد: آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی هر دو زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و ما هم از وضعیت این دو ملی‌پوش مطلع هستیم. خدا را شکر شرایط مطلوبی دارند و اگر برگزاری اردوی تیم ملی از نیمه دوم خرداد آغاز شود، در اردو حاضر می‌شوند و می‌توانند ادامه تمرینات خود را پیگیری کنند.

وی همچنین به تاریخ برگزاری مسابقات پیش رو اشاره کرد و گفت: هنوز فدراسیون جهانی تکواندو تقویم مسابقات را ارائه نداده است. رقابت‌های گزینشی قاره‌ای و همچنین مسابقات جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا که قرار است به میزبانی ایران برگزار شود، زمان نامشخصی دارند و فدراسیون جهانی اعلام کرده است که متعاقباً زمان این سه مسابقه را مشخص خواهد کرد. در حال حاضر تنها رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی صوفیه بلغارستان در تاریخ 23 تا 27 مهر ماه مشخص است و ما برای حضور در این مسابقه می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم. البته شرایط اصلاً قابل پیش‌بینی نیست چرا که حتی باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک روز گذشته در صحبت‌هایش اعلام کرد که برگزاری رقابت‌های المپیک در سال 2021 مشخص نیست و احتمال دارد این بازی‌ها لغو شود.

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو عنوان کرد: به هر حال سلامتی بازیکنان در اولویت است و اگر قرار باشد مسابقه‌ای برگزار شود که سلامت ملی ورزشکاران را به خطر بیندازد، ارزش ندارد. تعویق بازی‌های المپیک نکات مثبت و منفی دارد و هر کس از زاویه دید و نگاه خود این موضوع را بررسی می‌کند. تعویق المپیک از جهتی می‌تواند آسیب‌زا باشد چرا که وزن تکواندوکار در معرض تهدید قرار می‌گیرد، سطح آمادگی و نقطه اوجی که قرار بود طبق برنامه‌ریزی پیش برود، به هم می‌خورد. از طرفی دیگر اگر تکواندوکار آسیب‌دیدگی داشته باشد یا به زمان زیادی برای کسب سهمیه احتیاج داشته باشد، این تعویق به سود او خواهد بود. در واقع این موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای زیادی پیش رو دارد اما در نهایت امیدوارم به سود دختران تکواندوکار ما منتهی شود چرا که من بارها دختران تکواندوکار ما پتانسیل کسب هر دو سهمیه المپیک را دارند و امیدوارم در مسابقات گزینشی قاره‌ای بتوانند به این امر مهم برسند.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو اردوی تیم ملی تکواندو اردوی تیم ملی تکواندو دوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد

در مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل، هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ششمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل و در فینال تپانچه 25 متر بانوان هانیه رستمیان در رده پنجم ایستاد.

هانیه رستمیان در دور  مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت  با 589 امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. وی همچنین رکورد ایران در رویدادهای برون مرزی که پیش‌تر در اختیار خودش بود را یک نمره ارتقا داد.

رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر سهمیه حضور در المپیک پاریس را به دست آورده بود.

رقابت‌های تفنگ 50 متر سه وضعیت زنان و مردان نیز در حال برگزاری است.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.

تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد