Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بیدخام روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی صندوق‌های کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه با این عنوان در ۸۷۸ پایگاه مستقر آماده پرداخت زکات فطریه از سوی شهروندان است.

وی اضافه کرد: پلیس امنیت عمومی استان قزوین با عوامل ناشناس به خصوص صندوق‌های فاقد نشانه و مشخصات تعیین شده که اقدام به جمع آوری زکات فطریه می‌کنند کنند، برخورد میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدخام تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۲۱۸۲۵۰۵۷ تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیرانه، شهروندان می‌توانند زکات فطریه خود را از طریق شماره حساب اعلامی از سوی شورای زکات استان و به روش الکترونیکی پرداخت نمایند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین خاطرنشان کرد:  تمامی صندوق‌های زکات فطره قبل از استقرار در پایگاه‌های مجاز، پلمب شده و پس از مهلت جمع آوری فطریه در حضور نمایندگان کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه شمارش و صورتجلسه می‌شود.

چندی پیش امکان پرداخت فطریه به صورت الکترونیکی و از طریق کارت به کارت ۸۲۱۵-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و شماره گیری کد مهربانی #۵*۰* ۰۲۸*۸۸۷۷* فراهم شد.

برچسب‌ها فطریه عید سعید فطر استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه عید سعید فطر استان قزوین فطریه عید سعید فطر استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۲۶ بنا‌ی غیرمجاز بالغ بر۴۷هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستای نظام آباد، محمود آباد نمونه و ناصر آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

حسنی افزود: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری محمود آباد اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • حکم کسی که کفاره خود را به تاخیر انداخته چیست؟
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • افزایش ۲۵ درصدی پرداخت زکات
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است
  • رشد ۲۵ درصدی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲
  • برخورد با ۴۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی
  • پرداخت بیش از ۷۰ میلیارد تومان زکات مردم یزد