Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@13:20:05 GMT

تولید ۶ محصول جدید در فولاد مبارکه

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۰۵۵

تولید ۶ محصول جدید در فولاد مبارکه

برنامه تولید فولاد مبارکه در سال جهش تولید، بهره برداری حداکثری از ظرفیت های خطوط مختلف است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر ارشد خدمات فنی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت:امسال در شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای تولید ۶ محصول جدید با کاربرد در مخازن تحت فشار، لوله سازی، صنایع نیروگاهی وخودروسازی برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد نیلی افزود:در صورت تامین مواد اولیه کنسانتره سنگ آهن و گندله، تولید هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندله، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تن آهن اسفنجی، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تن تختال، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کلاف گرم و یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصولات سرد در این شرکت بزرگ فولادی محقق خواهد شد.

وی گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال گذشته با کاهش ۷۰۰ هزار تن گندله، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و ۹۰۰ هزار تن تختال رو به رو شد به گونه‌ای که تمام ذخیره اسلب فولاد مبارکه برای پاسخگویی به نیاز بازار و کنترل قیمت به میزان ۶۰۰ هزار تن به مصرف رسید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان فولاد مبارکه هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن عبور کرد

سید وحید یعقوبی، عضو انجمن فولاد کشور گفت: در سال ۱۴۰۲ تولید فولاد کشور به بیش از ۳۲ میلیون تن رسید که بالاترین میزان در تاریخ فولاد کشور است.

او افزود: تولید فولاد کشور در سال قبل به بیش از ۳۲ میلیون تن رسید که بالاترین میزان در تاریخ فولاد کشور است و رشدی ۵.۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

یعقوبی بیان کرد: نکته قابل تامل اینکه بیشترین نرخ رشد تولید در زنجیره فولاد با ۹.۲ درصد برای شمش فولادی رقم خورده و کاهش تولید سالانه در میلگرد، ورق گرم، ورق سرد و اسلب به ثبت رسیده است. از دیگر نکات قابل تامل در این گزارش، کمتر بودن نرخ رشد تولید آهن اسفنجی نسبت به فولاد میانی و ۱۳۰ هزار تن کاهش تولید ورق گرم با وجود کسری موجود در این محصولات است.

او تصریح کرد: ضمن اینکه طبق این داده‌های آماری بیشترین نرخ افت تولید با ۲.۸ درصد برای ورق سرد است در حالی که واردات آن ۲.۵ برابر شده است! این گزارش همچنین حاکی از این است که در سال ۱۴۰۲ مازاد عرضه هم نرخ رشد تولید گندله را کاهش نداد! و همچنین معادل ۲ برابر میلگرد تولیدی، شمش تولید شد.

یعقوبی بیان کرد: ثبات در تولید محصولات فولادی در سطح سال گذشته معادل ۲۱.۵ میلیون تن نیز از دیگر نکات قابل تاملی است که به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • تولید فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن عبور کرد
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد در سال ۱۴۰۲
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • تکمیل پازل امنیت غذایی در دانشگاه/ تولید سالانه ۱۰۰ میلیون بذرهیبریدی در دانشگاه آزاد اصفهان