Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی حسینی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسایشگاه معلولان و سالمندان استان گیلان علاوه بر شماره کارتد چادرهایی در سطح شهر در نظر گرفته که مردم می توانند از این دو طریق زکات فطریه خود را به مددجویان نیازمند این مرکز اهدا کنند.

وی اظهار داشت: شماره کارت برای فطریه عام شامل بانک سپه ۵۸۹۲۱۰۱۰۸۶۳۲۹۷۰۹، شماره کارت فطریه سادات ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۳۳۰۷۱۵ بانک توسعه تعاون و شماره کارت کفاره روزه شامل ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۹۴۰۳۶ بانک ملی از سوی آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان - رشت در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان با قدردانی از خیرین برای کمک به این آسایشگاه خاطر نشان کرد: شماره کارت نزد بانک توسعه تعاون ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۳۳۰۷۱۵ برای اهدا کمک های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

افزون بر ۴۰۰ هزار نفر در آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان نگهداری می شوند.

برچسب‌ها فطریه رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه رشت گیلان فطریه رشت گیلان آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان شماره کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد

 سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان تهران با اعلام آمار اولیه از زکات فطریه و کفارات جمع آوری شده در سطح استان تهران گفت: مردم نیکوکار استان تهران طبق آمار ثبت شده تا امروز بیست و ششم فروردین ماه بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد خود را از طریق کمیته امداد استان تهران پرداخت کردند.

وی افزود: از این مبلغ ۹ میلیارد تومان فطریه عام، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فطریه سادات و ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کفارات است.

پرپنچی ادامه داد: در همین راستا در مرحله نخست واریز زکات فطریه و کفارات جمع آوری شده در پایگاه‌های این نهاد در استان تهران مبلغ ۷ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان به حساب ۸ هزار و ۵۵۴ خانوار تحت حمایت در قالب کمک هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان، کمک موردی و اجاره مسکن پرداخت شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: از این تعداد خانواده ۳ هزار و ۵۶۳ خانواده از سادات هستند که کمک‌های پرداختی از محل فطره سادات برای آنان پرداخت شده است.

دبیر شورای زکات استان تهران خاطرنشان کرد:همچنین بالغ بر یک میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان نیز به حساب ۴۶۴ مددجو به منظور هزینه‌های درمانی آنان واریز شد.

وی عنوان کرد: کفارات جمع آوری شده نیز به استان‌های کمتربرخوردار تخصیص داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • پرداخت ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد
  • آمار زکات فطریه استان تهران اعلام شد
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد
  • وقف ۴۳۰۰ متر مربعی زمینی برای معلولان و سالمندان در رامسر
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در استان