Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت:متأسفانه استان اصفهان در زمینه جانشین‌پروری وضعیت بسیار بدی دارد که شایسته این استان و مردم آن نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،عباس رضایی در دومین جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: درصد اشتغال استان اصفهان ۲.۵ درصد از متوسط کشور کمتر بود که با همراهی‌ها و همکاری‌هایی که صورت گرفت، این میزان در سال ۹۸ از متوسط کشوری نیز بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با اتحاد، همدلی و هماهنگی دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنیم.

استاندار اصفهان با تشکر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی ادامه داد: سیر نزولی کرونا در استان حاصل هماهنگی بین‌بخشی میان مدیران و مسئولان بود و اگر این همراهی وجود نداشت شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

وی با تأکید بر اهتمام مدیران استان برای تبیین دیدگاه‌های امام راحل برای نسل جوان گفت: این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ترجیحاً از طریق فضای مجازی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

رضایی با تقدیر از همراهی خیران استان و سایر بخش‌ها و دستگاه‌های استان در راه مبارزه با بیماری کرونا و همچنین رزمایش مواسات مومنانه تصریح کرد: براساس برنامه قرار بود ۴۰۰ هزار بسته حمایتی در استان توزیع شود که تا دو روز پیش ۳۱۵ هزار بسته میان اقشار نیازمند توزیع شده است. همچنین حساب مشترکی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی افتتاح شده و قرار است به افراد آبرومندی که کسب و کار آن‌ها دچار مشکل شده وام با زمان تنفس مناسب و بدون کارمزد پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه کرونا اگرچه تهدید بود فرصت‌هایی را نیز فراهم کرد، بیان کرد: ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از بسیاری از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حداقل یک هفته جلوتر بود که صورت‌الجلسات آن موجود است.

استاندار اصفهان با اشاره به نمایان شدن آثار پساکرونا در استان تصریح کرد: به همین دلیل در برخی بخش‌ها نیازمند کار، جدیت و تلاش بیشتری هستیم و از مدیران استان می‌خواهم از هم‌اکنون خود را برای این شرایط فراهم کنند. همچنین رعایت صرفه‌جویی، بودجه‌ریزی متناسب با نیاز‌ها و امکانات، پیگیری افزایش بودجه در حد امکان از طریق وزارتخانه‌های مربوطه و دستگاه‌های متناظر کشوری لازم و ضروری است.

او با بیان اینکه اهتمام برای حل مشکلات مردم انتظار بجای آن‌ها است، اضافه کرد: از مسئولان سازمان بازرسی درخواست کردم امسال دستگاه‌های اجرایی را برای اقدامات انجام‌نشده بازخواست کنند.

رضایی گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان از هفته آینده موظف هستند ساعت ۹ تا ۱۲ روز‌های دوشنبه را به پاسخگویی رو در رو و ارتباط مستقیم با مردم اختصاص دهند و هیچ مدیری حق ندارد این زمان را به برگزاری جلسات و مأموریت کاری اختصاص دهد. همچنین مدیران استان سرکشی از شهرستان‌های استان را در دستور کار خود قرار دهند.

او با اشاره به معضل آب استان اظهار داشت: سال گذشته تا چنین روزی نزدیک به ۲ هزار و ۱۰۰ میلی‌متر بارندگی در ایستگاه چلگرد ثبت شده بود، اما این رقم امسال به یک هزار و ۱۸۰ میلی‌متر رسیده که معادل با ۴۸ درصد سال گذشته است. در پایان فروردین ماه امسال با افزایش ۱۸ درصدی آب شرب در اصفهان مواجه بودیم و این میزان در تابستان افزایش خواهد یافت و به همین دلیل صرفه‌جویی و فرهنگ‌سازی در این زمینه باید انجام گیرد. همچنین باید ظرف ۲ ماه تمام مدارس استان اصفهان به شیرآب پدالی مجهز شود و فرمانداران استان باید تا پایان این زمان در این خصوص به استانداری گزارش دهند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت جوانان و زنان در استان کمرنگ است، افزود: باید از جوانان در تصمیم‌سازی‌ها و همچنین جانشین‌پروری استفاده شود. متأسفانه استان اصفهان در زمینه جانشین‌پروری وضعیت بسیار بدی دارد که شایسته این استان و مردم آن نیست.

وی با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بازگشایی‌ها و نظارت بر اجرای آن‌ها ادامه داد: نظارت باید در تمام شهرستان‌های استان و همچنین شهر اصفهان تشدید شود.

رضایی گفت: در پساکرونا مشکلاتی خواهیم داشت، اما تعهد کرده‌ایم ۷۰ هزار شغل زودبازده در استان اصفهان ایجاد کنیم و مدیران استان باید در این زمینه کمر همت ببندند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان استاندار اصفهان استان اصفهان مدیران استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان گفت: حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم، اتفافات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: زودتر از آن که فکر کنیم دیر می‌شود، سرلوحه و جلودار ابراز رضایتمندی مردم مدیریت شهری است که با تمام ارکان زندگی مردم سروکار دارد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص در خدمت‌رسانی مدیران افزود: اخلاص خون شهید زاهدی کاری کرد که پس از آن عملیاتی انجام شد و دنیا را مبهوت خود کرد، عملیاتی که زودتر اطلاع‌رسانی شد، اما آسیب جدی وارد کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، گفت: اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم اتفاقات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

نادرالاصلی با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: کارهای خوب را خوب انجام دهید و خوب به مردم نشان دهید، به خاطر خدا تبلیغ کنید، امروز افتخار می‌کنیم که عملیات پروژه مترو با تمام قصه‌ها با چندین میلیارد بودجه در این دوره پیگیری شد.

وی با بیان اینکه توقع داریم تا مردم که به‌عنوان صاحب و ارباب ما هستند دیده شوند، ادامه داد: این اقدام به دست مدیران در حوزه مناطق کم‌برخوردار و سایر حوزه‌ها و دستگاه‌ها می‌تواند خود را نشان دهد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حدود سه سال گذشته مجموعه مدیریت شهری اتفاقات خوبی رقم زد، اما مردم ما بیشتر از این حق دارند، گفت: به‌عنوان کسانی که می‌توانیم امیدآفرین برای مردم باشیم وظیفه سختی داریم، خداوند به شما مدال افتخار داده است و حتماً رضایت خدا را به همراه دارد، اما باید تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 747909

دیگر خبرها

  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!