Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:10:42 GMT

ضرورت تقویت زمینه اشتغال و تولید داخلی در کشور

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۲۵۸

ضرورت تقویت زمینه اشتغال و تولید داخلی در کشور

امام جمعه ریگان گفت: مسؤولان باید زمینه اشتغال‌زایی و تولید داخلی را تقویت کنند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک عید بندگی بیان داشت: یکی از معضلات اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی که در جامعه و در جای‌جای کشور و بین اقشار مختلف قابل مشاهده است، معضل بیکاری است که پیامدهای مخرب و ویران کننده‌ای در جامعه به جا می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ریگان ادامه داد: فقر و نداری، بالارفتن سن ازدواج افزایش، آمار طلاق و اعتیاد و بزهکاریی‌هایی مانند سرقت و شرارت همه در اثر بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه برخی از بیکاری‌ها مختص به افراد کم سواد نیست بلکه در بین افراد تحصیلکرده و دانشگاهی نیز بیکاری موج می‌زند، افزود: عده زیادی از جوانان پس از صرف هزینه‌های زیاد تحصیل و فراغت از تحصیل به خیل عظیم جوانان جویای کار ملحق می‌شوند .

وی با اشاره به اینکه  برخی از ناسازگاری‌ها و درگیری‌های خانوادگی، بیماری‌ها وافسردگی در اثر بیکاری است، بیان کرد: راه حل برون‌رفت از بیکاری در سال جهش تولید به دست دولت و ملت است.

امام جمعه ریگان افزود: مسؤولان باید زمینه اشتغال‌زایی و تولید داخلی را تقویت کنند که در برخی موارد خوب عمل شده و در برخی از موارد هم کوتاهی و قصور صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه که از ابتکارات رهبر عظیم‌الشان انقلاب است که همه نهادها و سازمان‌ها و خیران وادارات و گروه‌های جهادی به نیازمندان کمک کردند که جای تقدیر و تشکر دارد اما این حرکت خدا پسندانه یک تنفس موقتی بود و نباید فرهنگ کار و تلاش را تضعیف کند.

امام جمعه ریگان ابراز داشت: در ایام کرونایی و سکوت جوامع اسلامی در روز قدس سخنرانی امام خامنه‌ای جان تازه‌ای به قدس شریف و رهروان ایشان بخشید.

رنجبرماهانی اظهار کرد: سیاست آمریکا و صیهونیست‌ها انتقال درگیری‌ها به پشت جبهه مقاومت و راه‌اندازی جنگ‌های داخلی برای سرگرم کردن جبهه مقاومت و فرصت‌دادن به رژیم صیهونیستی است که راه جلوگیری از این سیاست خباثت‌آمیز توجه به توصیه‌های امام راحل است که  فرمودند «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید».

انتهای پیام/80014/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال تولید داخل عید فطر ریگان امام جمعه ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸، گفت: این نهاد انقلابی در طول حیات خود دژ مستحکم و پناه مردم و مستضعفان است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران به منظور حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد و در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ با دستور امام به سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی گسترش یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۶۹ با فرمان رهبر معظم انقلاب، دو نیروی قدس و سازمان بسیج به این نهاد انقلابی اضافه شد، اظهار کرد: سپاه از مردم و برای مردم است و همه این نهاد انقلابی را دژ و پناه خود می‌دانند.

وی با تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیشکسوتان، رزمندگان، فرماندهان و کارکنان این نهاد انقلابی و بسیجیان گفت: سپاه پاسداران امروز فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی در اختیار دارد.

آیت الله آل هاشم، بر تقویت و حمایت از این نهاد انقلابی و نیروهای مسلح به عنوان عناصر اقتدار کشور، تاکید کرد.

کد خبر 6084538

دیگر خبرها

  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی