Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@04:43:20 GMT

نماز عید سعید فطر در جیرفت اقامه شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۴۶۴

نماز عید سعید فطر در جیرفت اقامه شد

نماز عید سعید فطر در بخش ها و مرکز شهر جیرفت با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۴ خرداد با توجه به تصمیم ستاد کرونای کشور مبنی بر عدم برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی ها و برگزاری این نماز با فضیلت در مساجد بنابراین در جیرفت، نماز عید فطر راس ساعت ۶ و نیم صبح در ۱۰ مسجد سطح این شهر و بخش های شهرستان جیرفت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ در مرکز شهر جیرفت نماز عید سعید فطر در مسجد جامع شهر جیرفت به امامت حجت الاسلام  سعادت فر امام جمعه جیرفت، مسجد حضرت ولیعصر(عج) جنب دانشگاه آزاد به امامت حجت الاسلام سید علی حسینی، مسجد ابوالفضل(ع) جنب ایستگاه کهنوج به امامت حجت الاسلام فرهاد اسفندیاری، مسجدالرسول به امامت حجت الاسلام منصور رئیسی، مسجد امام علی(ع) شهرک شهید بهشتی به امامت حجت الاسلام محمدرضا شهدادی، مسجد صاحب الزمان کهوروئیه به امامت حجت الاسلام فرامرز زمانی و مسجد المهدی(عج ) کلرود به امامت حجت الاسلام جابر اسفندیاری برگزار شد.

 

در سایر شهرستان های جنوبی کرمان نیز نماز عید سعید فطر در مساجد با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر نماز امامت حجت الاسلام نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد! (+فیلم)

موسی التعمری بازیکن تیم ملی فوتبال اردن نماز تراویح را روز گذشته در مسجد حاج محمود حبیبه منطقه عبدون پایتخت امان اقامه کرد. مسجد حاج محمود حبیبه در محله عبدون نیز در فیسبوک خود، نماز تراویح را پخش کرد و نوشت: نماز تراویح ۱۵ ​​رمضان، امام کاپیتان موسی التعمری.

ستاره اردنی قرآن را با صوت شیرین و قرائت صریح به گونه‌ای تلاوت کرد که با برجسته‌ترین صداهای قاریان جهان عرب همخوانی داشت. التعمری که از غزه حمایت می‌کند تصمیم دولت فرانسه برای مجازات هرکسی که با مردم فلسطین همبستگی نشان دهد را به چالش کشیده است.

منبع: فرارو

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • فیلم| ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • همه چیز درباره مسجدی که ۱۰۷۲ ساله شد + عکس
  • مسجد جمکران ۱۰۷۲ ساله شد
  • ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد! (+فیلم)
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند