Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:22:27 GMT

پیشنهادهای کاوه رضایی؛ لوشامپیونه یا تیم بیرانوند؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۷۶۷

پیشنهادهای کاوه رضایی؛ لوشامپیونه یا تیم بیرانوند؟

به نظر می‌رسد کاوه رضایی تابستان پرسروصدایی را خواهد داشت؛ از یک سو کلوب بروژ و از طرف دیگر آنتورپ و شارلروا و حالا مشتری جدید نانت فرانسه، برای جذب وی تلاش خواهند کرد. 

به گزارش ورزش سه، کاوه رضایی در این سال ها از جمله لژیونرهای موفق ایرانی بوده و در تیم های بلژیکی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فصل گذشته بعد از درخشش در تیم شارلروا انتقالی مهم را رقم زد و به کلوب بروژ پیوست اما در پی ناکامی با این تیم، به صورت قرضی به شارلراو بازگشت و موفقیت های قبلی را تکرار کرد.

 

حالا قرارداد وی با شارلروا در ماه ژوئن آتی به پایان می‌رسد و وی به صورت قانونی باید به کلوب بروژ برگردد اما شاید یک انتقال مهم، وی را از بلژیک دور کند و به جای دیگر بفرستد! این در حالی است که پیش تر شارلروا و آنتورپ بلژیک مهم ترین مشتریان مهاجم سابق استقلال محسوب می‌شدند اما حالا تیمی از لوشامپیونه به این جمع اضافه شده است.

 

آنتورپ بلژیک که ضلع سوم این ماجرا بعد از کلوب بروژ و شارلروا محسوب می‌شود، امیدوار است که بعد از خرید علیرضا بیرانوند، یک ایرانی دیگر را هم به خدمت بگیرد و جای خالی احتمالی ام بوکانی را پر کند اما این کار ساده ای نخواهد بود.

 

 

به تازگی ضلع چهارمی نیز برای این ماجرا پیدا شده و آن، نانت فرانسه است. کاوه رضایی را مجتبی بیات (موجی) ایجنت معروف ایرانی در بلژیک به این باشگاه معرفی کرده و باتوجه به ارتباط زیاد او در نانت، حالا کفه ترازو در این انتقال، به نفع باشگاه فرانسوی سنگینی می‌کند؛ هرچند که برادر موجی در شارلروا امیدوار به حفظ کاوه است.

 

در این سال ها تنها ایرانی حاضر در لیگ لوشامپیونه، سامان قدوس بوده که در امیان حضور داشته اما وی نیز این فصل با تیمش به لیگ دو سقوط کرد و شاید فصل آینده جای او را کاوه رضایی پر کند.

 

این خبری است که وبسایت فوتبال ۲۴ بلژیک منتشر کرده و دیگر رسانه ها از جمله voetbalkrant به بازنشر آن پرداخته اند؛ در نهایت باید دید مهاجم ملی پوش ایرانی فصل جدید را در چه تیمی آغاز خواهد کرد.

کاوه رضایی شارلروا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلروا کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه