Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@11:56:37 GMT

تبلت Honor V۶ عرضه شد +عکس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۸۳۴

تبلت Honor V۶ عرضه شد +عکس

تبلت Honor V۶ با پشتیبانی Kirin ۹۸۰ و ۵G راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هوآوی در ماه نوامبر سال گذشته تبلت پرچمدار خود یعنی MatePad Pro را راه اندازی کرده بود ، در حالی که نسخه ۵G همان نسخه اولیه در سطح جهانی در اوایل فوریه سال جاری منتشر شد. اکنون ، برند زیر مجموعه هوآوی، شرکت Honor یک تبلت جدید در چین راه اندازی کرده است که Honor V۶ نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دستگاه مشخصات به مانند پرچمداران را برای کاربران فراهم می کند، این دستگاه کاملاً شبیه هوآوی MatePad Pro ۵G است، Honor V۶ اولین تبلت در این صنعت است که دارای اتصال ۵G و Wi-Fi ۶ است و این تبلت می تواند با امثال Apple iPad Pro و Galaxy Tab S۶ سامسونگ رقابت کند.

مشخصات و ویژگی‌های Honor V۶

در قسمت جلو صفحه نمایش ، Honor V۶ از صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن ۲K (۲۰۰۰ ۱، ۱۲۰۰ xx) بهره می برد که این نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۴ درصد است. این تبلت یک صفحه پشتی براق و دارای یک طراحی گرادیانتی را در سه گزینه رنگی - Wizard of Oz ، Titanium Sky Silver و Magic Night Black ارائه می دهد.



پنل پشتی دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی f / ۱.۸ است که همراه با فلاش LED در یک ماژول مستطیل شکل قرار دارد. در قسمت جلویی این دستگاه از یک دوربین سلفی ۸MP f / ۲.۰ برای سلفی و تماس های ویدیویی استفاده کرده است، Honor یک Magic Pencil را با این تبلت در اختیار شما قرار می دهد و این سیستم از ۴،۰۹۶ سطح حساسیت به فشار پشتیبانی می کند، همچنین Honor V۶ از صفحه کلید مکانیکی بلوتوثی نیز بهره می برد.

در داخل دستگاه ، Honor V۶ توسط Kirin ۹۸۵ SoC با پشتیبانی از فناوری WiFi ۶ و اتصال ۵G مجهز شده است، این پردازنده با رم ۶ گیگابایتی زوج شده و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار شما قرار می دهد. یک باتری ۷.۲۵۰ میلی آمپری که در داخل تعبیه شده است ، Honor V۶ را در حال کار نگه می دارد.

این سیستم از شارژ سریع ۲۲.۵W از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند، از نظر نرم افزاری ، Honor V۶ بر اساس Android ۱۰ بر روی رابط کاربری Magic UI ۳.۱ اجرا می شود، با این وجود این سرویس به سرویس های Goggle دسترسی نخواهد داشت و کاربران برای بارگیری برنامه ها باید به HMS و AppGallery مراجعه کنند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن Honor V۶

برند Honor هنوز قیمت و در دسترس بودن Honor V۶ را اعلام نکرده است و فقط این تبلت در حال حاضر برای پیش سفارش در چین آماده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صفحه نمایش گوشی هوشمند تبلت گوگل اندروید 10 هوآوی شارژ سریع قلم هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل پشتیبانی اموردام استان اصفهان گفت: پارسال بیش از ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی به ارزش دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بین دامداران استان اصفهان توزیع شده است.
مهدی نیلفروش با بیان اینکه ازاین میزان ۲۴۳ هزارتن نهاده به شکل مدت دارتوزیع شده است، افزود: در این طرح پرداخت هزینه ذرت برای دامداران ۸ ماهه، جو ۶ ماهه وکنجاله سویا ۲ ماهه است.
وی ادامه داد: همچنین در راستای تامین وتحویل نهاده دامی علاوه برذخایر داخلی اصفهان، ازذخایر استان‌های همدان، کردستان، گیلان، آذربایجان غربی وفارس نیز استفاده می‌شود.
محمد جواد فصیحی مسوول مجتمع انبار‌های مرکزی پشتیبانی امور دام استان نیز گفت: وسعت انبار‌های مرکزی این مجتمع ۱۵ هکتار است، که روزانه بیش از ۵۰ کامیون نهاده به آن وارد و ۱۵۰۰ تن هم بین واحد‌های دامداری توزیع می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • 15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل
  • از نقاشی نتانیاهو تا تبلت نماینده اسرائیل در شورای امنیت
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش
  • آیفون SE4 ارزان قیمت با ویژگی آیفون ۱۵ عرضه می‌شود
  • تبلت iQOO Pad 2 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان