Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، در صفحه توییتر خود نوشت: «‌شرکت ‎کشت و صنعت مغان به قیمت واقعی واگذار نشده است. هم ما در هیات ‎تحقیق و تفحص از ‎واگذاری در مجلس به این نتیجه رسیدیم و هم هیات عالی داوری سازمان ‎خصوصی‌سازی».

 

در این خصوص بیشتر بخوانید:

اعتراض جمهوری اسلامی به تلاش ها برای تایید واگذاری مشکوک یک مجتمع صنعتی بزرگ

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا خصوصی سازی صدیف بدری شرکت کشت و صنعت مغان واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از رسمی شدن واگذاری باشگاه پرسپولیس به شش بانک گفت: کار مهم و اساسی در این مدت صورت گرفت. از سال های قبل عنوان می شد این دو باشگاه واگذار خواهند شد اما در حد شنیده بود.

وی ادامه داد: با این حال یک کار غیرممکن امروز انجام شد و دو باشگاه واگذار شدند که بعد از انقلاب مهمترین اتفاق ورزش کشور است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: برای گرفتن مجوز حرفه ای لازم بود که این اتفاق رخ دهد و تکلیف مالکلیت مشخص شود. ضمن این که بدهی های کلانی در هر دو باشگاه وجود داشت که با واگذاری این مشکلات حل شد و دیگر دغدغه مدیر این نیست که این بدهی ها و پرونده ها را چگونه حل کند.

رضا درویش در واکنش به این پرسش خبرنگار مهر که آیا با واگذاری پرسپولیس به بانک ها شما همچنان مدیرعامل خواهید ماند، گفت: تاکنون صحبتی در این مورد صورت نگرفته است چرا که امروز واگذاری نهایی شد.

وی در مورد تمدید قرارداد با اوسمار ویه را سرمربی سرخپوشان گفت: بعد از بازی با سپاهان به صورت تخصصی و حرفه ای تر به آن خواهیم پرداخت.

کد خبر 6087512

دیگر خبرها

  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک