Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال شاکری، منتخب مردم تهران، پردیس ، شمیرانات ، ری و اسلامشهر در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت فراکسیون اکثریت در این دوره از مجلس و حواشی ایجادشده در مورد انتخاب رئیس این قوه گفت: «اینکه رسانه‌ها چه می‌گویند و چه می‌نویسند، تأثیری بر تصمیم‌گیری ما ندارد و مرجع واحد پیگیری اتفاقات مجلس یازدهم، فراکسیون نیروهای انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت منتخبان مردم در این دوره، مجلسی قوی را رقم خواهد زد و نظر تمام منتخبان نیروهای انقلاب در همین فراکسیون مطرح می‌شود و فراکسیون سیاسی هم مسیر و خارج از فراکسیون اکثریت نیروهای انقلاب وجود ندارد.»

منتخب مردم تهران، پردیس ، شمیرانات، ری و اسلامشهر در دوره یازدهم مجلس در مورد وضعیت فراکسیون اکثریت در این دوره از مجلس و حواشی ایجادشده در مورد انتخاب رئیس این قوه، به «رسالت» گفت: «مسیر اصلی انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم، رأی‌گیری نمایندگان منتخب در فراکسیون اکثریت نیروی انقلاب است و تمام اتفاقات آینده در مجلس در این فراکسیون مشخص می‌شود و مرجع تمام نیروهای انقلابی این فراکسیون است.»

وی افزود: «زمانی که تمام منتخبان نیروهای انقلاب دور یکدیگر جمع می‌شوند، به این معناست که وحدت و یکپارچگی بین آن‌ها وجود دارد. بنابراین زمانی که فراکسیون اکثریت تشکیل جلسه می‌دهد به این معناست که تفرقی بین نمایندگان وجود ندارد و گروه دیگری نخواهیم داشت.»

اقبال شاکری تأکید کرد: اکنون‌که فراکسیون اکثریت نیروهای انقلاب شکل‌گرفته است گروه سیاسی دیگری تشکیل نخواهد شد و خارج از آن گروهی نداریم.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در مورد ریاست مجلس این دوره تشریح کرد: «در مورد ریاست مجلس نیز می‌توان گفت که ممکن است چند نفر این ظرفیت را در خود ببینند و به‌عنوان کسانی که می‌خواهند برای ریاست مجلس خدمتگزاری کنند در فرآیند انتخاب رئیس مجلس در فراکسیون اکثریت اقدام کنند. رأی‌گیری ریاست مجلس در همین فراکسیون انجام می‌شود و کار جانبی دیگری نخواهیم داشت.»

وی در مورد حواشی احتمالی موجود بین برخی منتخبان نیروی انقلاب، تشریح کرد: «ممکن است جلساتی به‌صورت جداگانه صورت گرفته باشد. اما مشمول کار اصلی نمایندگان منتخب و مجلس یازدهم نیست و کار اصلی در نشست فراکسیون اکثریت نیروهای انقلاب صورت می‌گیرد و تکلیف ریاست مشخص خواهد شد. بنابراین تمام منتخبان از تصمیمی که در این فراکسیون گرفته می‌شود حمایت می‌کنند.»

شاکری در واکنش به اینکه برخی رسانه‌ها و جریانات سیاسی تلاش در تفرقه‌افکنی و مرور برخی اختلافات پیش از انتخابات و نهایی شدن لیست و تأثیر آن بر انتخاب رئیس مجلس دارند، می‌گوید: «در این مسئله دو منظر وجود دارد؛ یکی عملکرد رسانه‌هاست که چه می‌گویند و چه می‌نویسند اما این‌ها تأثیری بر تصمیم‌گیری ما ندارد و مرجع واحدِ پیگیری اتفاقات مجلس یازدهم، فراکسیون نیروهای انقلاب است. بنابراین گروه، تشکل و نشست خارج از فراکسیون وجود خارجی ندارد و نخواهد داشت و تمام این نیروها در دل فراکسیون نیروهای انقلاب جای دارند و خودشان را نشان می‌دهند.»

این نماینده منتخب تهران در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: «اگر نماینده‌ای نظر خاصی داشته باشد در رأی‌گیری‌های فراکسیون مشخص می‌شود. بنابراین حواشی ایجادشده خارج از فراکسیون است و نشست‌ها و رأی‌گیری در مورد ریاست و کمیسیون‌ها، وحدت یکپارچه را نشان می‌دهد.»شاکری در پایان افزود: «تنها نکته موردتوجه این است که باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌های انقلابی مجلس به نحوی مطلوب استفاده کنیم تا به یاری خداوند، مجلسی قوی و ناظر داشته باشیم و امید است افرادی که ظرفیت‌های خود را برای ریاست مجلس عنوان کردند، اثرگذار واقع شوند.»

منبع: نماینده

کلیدواژه: اقبال شاکری مجلس یازدهم نماینده فراکسیون نیروهای انقلاب فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم انتخاب رئیس ریاست مجلس رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود که این روز اختتامیه مجلس یازدهم خواهد بود.

وی در گفتگو با ایسنا، همچنین اظهار کرد: شروع به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم براساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895400

دیگر خبرها

  • «لایحه امنیت زنان» در هزار توی آمدن یا نیامدن به صحن علنی مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • حمایت رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا خواستار تصویب فوری بسته کمکی برای رژیم صهیونیستی شد