Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:41:31 GMT

نماز عید فطر در خلخال اقامه شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۰۱۷

نماز عید فطر در خلخال اقامه شد

به گزارش ایرنا ، در شهر خلخال  نماز عید سعید فطر در مصلی آیت‌الله خامنه‌ای و همزمان در 20 مسجد این شهر و روستاهای بزرگ  اقامه شد.

حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال در خطبههای نماز از عید سعید فطر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان یاد کرد و گفت: این عید پاداشی از طرع خدواند به بندگانی است که یک ماه سختی روزه داری،عبادت و مناجات ویژه ماه مبارک رمضان را به جای آوردهاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهمترین عبادت در پیشگاه خداوند عالم  است و بزرگترین معروف یک مسلمان ایرانی نیز کمک به پیشرفت حکومت و نظام اسلامی و بدترین گنان و منکر نیز حرکت در مسیر تضعیف انقلاب و نظام اسلام اسلامی می باشد. 

او با دعوت از مومنان و نماز گزارن خلخال به دستگیری از نیازمندان و فقرا اظهار کرد: کمک به افرد بی‌بضاعت و  پرداخت فطریه  از فیوضات بزرگ و بابرکت است .

 نماز عید فطر همچنین در مصلا و مساجد مراکز بخش‌های شاهرود و خورش رستم  برگزار شد.

برچسب‌ها عید سعید فطر خلخال ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر خلخال ستاد اقامه نماز کشور عید سعید فطر خلخال ستاد اقامه نماز کشور عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری

ودودمحمدی گفت: عبور سه رودخانه از داخل شهر خلخال ظرفیت مناسبی را برای ایجاد امکانات گردشگری آبی در مرکز این شهر فراهم کرده و باید از این ظرفیت به نحو مناسبی استفاده شود.

شهردار خلخال افزود: برای ساماندهی، دیوارکشی و کف سازی رودخانه هیروچای و یکی از سه رودخانه عبوری از این شهر بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

او از آغاز ساماندهی هیروچای از رودخانه‌های عبوری از مرکز شهر خلخال با تخصیص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۶۵۰ متر و عرض ۲۴ متر از مسیر رودخانه هیروچایی دردست اجراست و علاوه بر لایروبی، دیوارکشی و کف سازی رودخانه، با ایجاد پیاده‌ راه زمینه تردد راحت عابرین پیاده در طول مسیر ۲ سمت رودخانه امکان‌پذیر خواهد شد.

شهردار خلخال با بیان اینکه اعتبارات درآمد محلی شهرداری خلخال جوابگوی طرح‌های عمرانی این شهر نیست، خواستار مساعدت فرماندار و مسئولان ذیربط استانی برای تامین اعتبار مورد نیاز این طرح شد.

محمدی گفت: هیچ کدام از قول‌های داده شده از سوی مسئولان استانی و کشوری به شهرستان خلخال برای تامین اعتبارات ساماندهی رودخانه‌های داخل شهر به خصوص از محل اعتبارات مدیریت بحران استان تا به امروز عملی نشده است.

شهردار خلخال اضافه کرد: در حال حاضر رودخانه‌های هیروچای ، قیز باخان و نورعلی چای از مرکز شهر خلخال عبور می کند که ساماندهی این رودخانه‌ها اعتبارات کلانی نیاز دارد.

محمدی کاهش آسیب رودخانه‌ها در مواقع بارندگی‌های شدید و سیل ، در کنار استفاده از ظرفیت رودخانه‌ها جهت توسعه صنعت گردشگری را از اهداف اجرای طرح ساماندهی رودخانه‌های این شهر اعلام کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال