Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله گرجی‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون یکهزار و ۸۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان دوران حبس خود را می‌گذرانند و نیازمند کمک‌ها و مشارکت مردم و خیرین برای بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان هستند.

وی اضافه کرد: از این تعداد یکهزار و ۶۵ نفر زندانی مرد و ۱۵ نفر زندانی زن هستند که جمع بدهی آنها بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌های اصفهان افزود: ۸۵ درصد از این زندانیان به‌دلیل جرایم مالی، ۱۰ درصد به‌دلیل مهریه و نفقه و ۵ درصد نیز به‌دلیل دیه، دوران حبس خود را سپری می‌کنند.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه اصفهان یادآور شد: در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین و مردم نیکوکار اصفهانی مبلغ هشت میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان جمع‌آوری و زمنیه آزادی ۸۹ زندانی مهیا شد.

گرجی‌زاده افزود: طبق نظر مراجع معظم تقلید و  رهبر معظم انقلاب، همه مردم و هموطنان می‌توانند فطریه خود را به حساب‌های ستادمردمی دیه اصفهان برای آزادی زندانیان اختصاص دهند.
مدیرعامل ستاددیه استان همچنین از مردم خداجو و خیرین اصفهان خواست تا کمک‌های خود را به شماره حساب‌های ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷ بانک ملی، ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱ ستاد دیه ،۰۱۰۲۶۷۹۳۶۶۰۰۷ بانک صادرات و شماره شبا ir۸۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷  واریز کنند.

سال گذشته نیز ۷۴۴ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد استان شامل ۵۶۴ نفر محکوم مالی، ۶۱ نفر محگوم دیه و ۱۱۹ نفر محکوم به پرداخت مهریه و نفقه با پرداخت بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۱۲۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی، آزاد شدند.

برچسب‌ها فطریه سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اصفهان فطریه سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،‌معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیرخانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.
یوسف علوی با بیان اینکه همه زکات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، گفت: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوار‌های نیازمند پرداخت شده است.

وی با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده در استان گفت: تاکنون درفارس ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های استان (نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس