Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مصطفی علما روز شنبه در نشست با فرماندهان ارتش و سپاه استان کرمانشاه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، بر حفظ دستاوردهای بزرگ فتح خرمشهر تاکید شد.
امام جمعه کرمانشاه افزود: ما امروز سرمایه دار بزرگ فکری، مدیریتی، سیاسی و نظامی در دنیا هستیم و این به برکت مدیریتی خوب امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله علما تاکید کرد: از سال ۴۲ تا زمان نوشتن وصیت نامه، امام یک سیاست بیشتر نداشت و آن صداقت بود و با همین سیاست توام با صداقت، ارتش، سپاه و نیروهای مردمی خود را به عالی ترین شکل ممکن مدیریت و راهبری فرمود و به عنوان درخشانترین سرمایه انسانی به دنیا معرفی کرد.
وی تاکید کرد: با وجود تمامی مشکلات و فشارهای خارجی، امروز دنیا روی ما حساب می کند و این از برکت مجاهدت شهدا و رزمندگان ایران اسلامی است.
قبل از سخنان آیت الله علما امیر آریانفر، ارشد نظامی نزاجا در غرب کشور و سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گزارشی از کیفیت عملیات آزاد سازی خرمشهر را ارایه کردند.
در این جلسه به ۲ تن از فرماندهان وقت ارتش و سپاه که در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند هدایایی توسط آیت الله علما اهدا شد.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه سالروز فتح خرمشهر کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه سالروز فتح خرمشهر کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه سالروز فتح خرمشهر کرمانشاه فتح خرمشهر آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  عصر شعر آئینی وعده صادق همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این مراسم گفت: عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به وظایف شاعران در این مقطع خاطرنشان کرد: شما شاعران باید به روز باشید، به مشکلات روز توجه کنید، امیدآفرین بوده و نگاه تمدنی داشته باشید.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق خسارات جبران ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی داشت
  • انتقام سپاه از اسرائیل دل مردم را شاد کرد
  • بی حجابی زیبنده آبادان نیست
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود