Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@16:58:53 GMT

انتشار تمبر یادبود کلیسای تادئوس مقدس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۱۱۵

انتشار تمبر یادبود کلیسای تادئوس مقدس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برای گسترش فرهنگ تمبر، شرکت ملی پست با همکاری شورای تمبر، ۲ تمبر یادبود با عناوین نوروز ۱۳۹۹ و کلیسای تادئوس مقدس چاپ و منتشر کرد.

 تمبر نوروز ۱۳۹۹ که با استفاده از تکنیک گرافیک کامپیوتری از تصاویر گل‌های نرگس شیراز و گل گلیسین طراحی شده در ۲ قطعه به ابعاد ۴۵ در ۱۳۰ میلی‌متر، ارزش ۳۶ هزار ریال و تیراژ ۶۰ هزار سری منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمبر کلیسای تادئوس مقدس نیز که با استفاده از تکنیک کامپیوتری و تصویر نمای بیرونی کلیسای تادئوس مقدس طراحی شده در یک قطعه به ابعاد ۴۵ در ۶۵، ارزش ۱۸ هزار ریال و تیراژ ۶۰ هزار سری منتشر شد.

کلیسای تادئوس مقدس نام کلیسایی تاریخی در استان آذربایجان غربی است که در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان چالدران در کنار روستایی به همین نام واقع شده‌ است. این کلیسا در سال ۲۰۰۸ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

کد خبر 514516 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی تمبر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی تمبر کلیسای تادئوس مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: فردی با هویت ش- ق مرتکب قتل شده بود که پرونده وی پس از رسیدگی به حکم قصاص نفس منتهی و در آستانه اجرا قرار داشت.
عتباتی ادامه داد: به منظور تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم چندین جلسه سازش در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف مستقر در زندان ارومیه برگزار که خوشبختانه این تلاشها منجر به نتیجه گردید و با گذشت اولیای دم از حق خود، محکوم از دار مجازات رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

دیگر خبرها

  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • همه چیز درباره موزه تمبر یکتا کرج
  • اعتراض متفاوت و شوکه کننده به کریدور زنگه زور توسط کلیسای سرکیس مقدس + تصاویر
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران