Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل مهمدی مسئول ستاد زکات شهرستان رامهرمز گفت: با توجه به برگزار نشدن نماز عید سعید فطر، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامهرمز جهت دریافت فطریه‌های روزه داران ۸ مرکز جمع آوری زکات فطریه رو در سطح شهر بر پا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: از مردم شریف و مومن وولایتمدار شهرستان رامهرمز تقاضامندیم زکات فطریه خود از طریق درگاه اینترنتی با شماره گیری کد‌های دستوری بالا و روش حضوری در این مراکز پرداخت کنند.

حجت الاسلام مهمدی افزود: آدرس مراکز حضوری دریافت زکات فطریه این شهرستان در فلکه آزادی، چهارراه، چهارراه آتش نشانی، ترمینال جنب فلکه سلمان فارسی، مسجد جامع شهرستان و شهدای گمنام، کمیته امداد و  فلکه ادهم است.

دفتر امام جمعه شهرستان رامهرمز از ساعت ١٠ تا ساعت ١٣ روز عید فطر آماده دریافت فطره و سهمین و مد طعام ومنان است.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید سعید فطر مناسبت های مذهبی ماه مبارک رمضان اخبار فرهنگی شهرستان رامهرمز زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس