Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@18:07:53 GMT

افزایش ۲.۸درصدی تردد در جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۳۱۹

افزایش ۲.۸درصدی تردد در جاده‌های کشور

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل 2.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین  12.8 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 بوده و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 بامداد صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان بوده و  برخی محورهای استان‌های کیلان و مازندران دارای بارش باران است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جاده سازمان راهداری و حمل و نقل تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هواشناسی هرمزگان؛ طی امروز و روزهای آینده در استان هرمزگان آسمان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر در مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان رگبار موقتی باران و رعد و برق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در پاره‌ای نقاط مرکزی نیز وقوع رگبارهای موقتی دور از انتظار نخواهد بود، ضمن اینکه تند باد لحظه‌ای و گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی نیز محتمل خواهد بود.

دریا طی روز جاری تا ظهر سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه، با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی متلاطم خواهد بود. همچنین در ساعات بعدازظهر و شب در محدوده تنگه هرمز با توجه به افزایش ابرناکی، افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود شناورهای سبک احتیاط‌های لازم معمول دارند و در ساعات بعد از ظهر و شب از تردد شناورهای سبک در محدوده تنگه هرمز خودداری شود.

طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه سامانه همرفتی در ارتفاعات استان بویژه منطقه حاجی آباد تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

به لحاظ دمایی، طی روز جاری و فردا در مناطق شرقی استان افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

کد خبر 6085121

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور